English

شما چقدر مشتریانتان را برای خرید بیشتر تشویق می کنید؟

آرشیو خبر بازدید: 1860 کد مطلب: 1034  

شما چقدر مشتریانتان را برای خرید بیشتر تشویق می کنید؟

متیو پارکر/مترجم سوسن ریاحی
من یکی از طرفداران بزرگ اپل هستم. هر زمان که محصولی را از اپل خریداری می کنم، معمولا پولی بیشتر از آنچه برنامه ریزی کرده بودم هزینه می کنم. آنها همیشه راه هایی برای ارتقاء آنچه خریده ام را دارند.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۶ بهمن ساعت 10:56

 شرکت اپل بسیار حرفه ­ای مرا به خرید بیشتر تشویق می کند.آنها برای همه­­ ی محصولاتشان برنامه دارند و حول خرید بیشتر مشتریان بازاریابی می کنند.

چرا ما برای ترغیب به خرید برای مشتریان چاپ کاری نمی کنیم؟

بیشتر اوقات به سوی چاپخانه ­دار می رویم ، مبلغ را پرداخت می کنیم، و محصول را دریافت می کنیم... همین!

در برخی مواقع شرکتهای چاپ به من نشان می دهند که چگونه با تغییر برخی مشخصات می توان هزینه ­ها را کاهش داد.اما به ندرت کسی مرا ترغیب به خرید بیشتر می کند.

راههای بسیار زیادی برای مشتریان وجود دارد که بهره ­ی بیشتری از چاپ ببرند.

بیشتر این راهها هزینه ­ی زیادی دربر نخواهد داشت. در اینجا چند ایده را برای شما بیان می کنم

نسخه­های بیشتر

چرا به مشتریان نمی گویید که اگر سفارش بزرگتری داشته باشد تفاوت قیمت بسیار کمی دارد؟

راهنمایی بهتر

اکثر مشتریان نمی دانند که اگر کاغذ بهتری انتخاب کنند مخصوصا در کارهای کوچک، بسیار برای آنها مقرون بصرفه خواهد بود، شما ممکن است بتوانید آنها را ترغیب کنید  که به انبار بروند جایی که شما معامله ­ی بهتری دارید.این بهترین راه برای این است که از شر موجودی­های اضافی خلاص شوید.

محصول نهایی را ارتقا دهید

اگر شما برای ارتقا محصول خود، محصولی اضافی در داخل شرکت تولید کنید برای ترغیب مشتریان به خرید بیشتر، یک فرصت عالی بدست آورده ­اید تا از تجهیزاتتان استفاده­ ی بیشتری ببرید. فقط به این دلیل که مشتریان در مورد ارتقا و تکمیل نمی پرسند بدین معنا نیست که به آن علاقه­ ای ندارند.

URLهای شخصی

اگر شما خدمات دیجیتال ارائه دهید، URL های شخصی را برای فروش در نظر داشته باشید. مطالب  بسیاری برای به اشتراک گذاشتن با مشتریان وجود دارد که نشان می دهد چگونه وقتی از آن استفاده می شود نتیجه بهتری می گیرید.

تحول بموقع

 تحویل به موقع برای برخی از مشاغل حیاتی است. بسیاری از مشتریان حاضرند مبلغ بیشتری پرداخت کنند تا اطمینان حاصل کنند همه چیز دقیقا بموقع و در جایی که باید باشد انجام می شود.

هر مسیری که مشتریان را به خرید بیشتر ترغیب می کند را بروید. تنها یک نکته را باید بخاطر بسپارید.

 

هنگامی که آنها یک تامین کننده را انتخاب کردند،  احتمال اینکه به بررسی قیمت افزودنیها بپردازند بسیار کم است .تشویق مشتریان به خرید، بهترین فرصت برای افزایش سود کلی است.

 

بسیاری از چاپخانه­ داران برای خدماتی که ارائه می کنند سود کلی استانداردی را  برای نوع خاصی از مشتری اعمال می کنند. ترغیب به فروش باید قیمت گذاری متفاوت داشته باشد.

 

اینجا چالشی برای شماست

 

تا هفته ی آینده پیشنهاد تشویق برای خرید بیشتر را برای هر آنچه تولید می کنید ، بگذارید.شما از نتیجه ی سود بیشتر و سفارشاتی که می گیرید شگفت­ زده خواهید شد.


اخبار مرتبط با این خبر


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :