English
۱۳۹۹ چهارشنبه ۱ بهمن
صفحه اصلی
اخبار داخلی
علمی،فناوری
رویدادها
آموزش
درباره ما
ارتباط با ما
پیوندها
آگهی
آرشیو
Rss
یادداشت
چرا صنعت نشر باید برای بقایِ خود تغییر کند؟
ناشر ایرانی و شناختی گنگ و غیرواقعبینانه از نشر کودک در جها...
صنعت نشر و تحولات اجباری
گفتگو
برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب به ضرر کتابفروشیها تمام خواهد شد
باید اتحادیهای کلان در حوزه نشر تشکیل شود
کودتای خزنده در بازار کتاب کودک
تحلیل
بازار نشر باید دست به خلاقیت بزند و راه را برای تولید «پدیدهها» هموار...
ناشران دلال شدهاند یا دلالها ناراضیاند؟
مسئولان برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران به رسانه ها پاسخگو نیستند
نظرسنجی
یادداشت
صفحه 1 از 20
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
بعدی
آخر
مرگ روزنامه نگرانی و ژورنالیسم سنّتی
چرا صنعت نشر باید برای بقایِ خود تغییر کند؟
بیش از نیمی از افرادی که وارد این صفحه شدهاید، بعد از ۱۵ ثانیه این مقاله را ترک خواهد کرد! این تنها یک حدس نیست، بلکه دقیقا آمار است.
ناشر ایرانی و شناختی گنگ و غیرواقعبینانه از نشر کودک در جهان
به دلایل گوناگون شناخت دستاندرکاران کتاب کودک ما از نشر کتاب کودک در جهان گنگ و غیر واقعبینانه است، در حالیکه این شناخت پیشنیاز طی مسیر موفقیت است.
صنعت نشر و تحولات اجباری
پیشرفت و بهینهسازی فرآیندهای تولید و خدماترسانی متناسب با تازهترین دستاوردهای بشری در حوزه تکنولوژی و متدهای روز، یک قاعده کلی است که در هر کسبوکار و صنعتی عمومیت دارد اما گاهی ارتقا و تحول، دیگر...
قانون قیمت ثابت کتاب و ضرورت نظارت بر قیمتگذاری فردمنفعت
نیایش سرامی، معتقد است، قیمتگذاری کتاب در ایران از جریان چندان از قواعد مشخص جمعیای پیروی نمیکند درحالیکه دنیا برای تعادل بازار از روش موافقتنامه قیمت ثابت کتاب استفاده میکند.
با دارالفکر چه کردیم؟
در هفته ای که گذشت ، تعطیلی یکی دیگر از کتابفروشی های باسابقه کشور خبرساز شد.تعطیلی کتابفروشی دارالفکر بهانه ای شد تا ابوالقاسم شهلایی مدیر مسئول انتشارات نقشونگار طی یادداشتی به واکاوی بیشتر این رویداد...
به رنسانسی در کسب و کار فرهنگی محتاج هستیم
مجید تیموری، مدیر کتابفروشیهای زنجیرهای چشمه طی یادداشتی به بررسی چالش های پیش روی صنعت نشر پرداخته است.
اقدام مبهم به ادغام مبهم؛
ابهاماتی در باب درهمکنش سه نهاد زیر مجموعهی وزارت ارشاد
درپی اقدام معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در ادغام سه زیر مجموعه ی سازمانی خود(موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران،خانه کتاب و بنیاد ادبیات داستانی) ابوالقاسم شهلایی، ناشر پیشکسوت و فعال رسانه ای طی یادداشتی به...
آغازی بر پایان نمایشگاه کتاب؟
به خاطر حضور مهمان ناخوانده کرونا در کشور، نمایشگاه کتاب تهران بیگمان میتوان آن را بزرگترین رویداد فرهنگی سالانه کشور دانست هم، مانند بسیاری از برنامههای دیگر برگزار نخواهد شد.
آیا انتشار کتاب، کار سختی شده است؟
همانطور که فروشندگان بزرگ به اکثر ناشران، " بودجه های بازاریابی و قفسه خرده فروشان " را پیشنهاد می دهند ، معرفی آثار بعدی افراد مشهور به یک چالش تبدیل شده است.
آیا ناشران سنتی از"ناشرمولفان" متنفرند؟
هرچه در دنیای ادبی پیش می رویم ، چاپ و نشر در صدر لیست مباحثات قرار می گیرد. چرا؟ خوب ، به طور خلاصه ، بعضی از نویسندگان می خواهند خودشان آثار خود را چاپ کنند (معمولا ناشرمولف نامیده می شود) در حالی كه...
صفحه 1 از 20
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
بعدی
آخر
آخرین اخبار
پربیننده ترین
نمایشگاه مجازی کتاب و اما و اگرهای بسیارش
پنج استراتژی بازاریابی کتاب که نویسندگان و ناشران باید بدانند
تلاشهای انجمن صنفی مترجمان، دقت مترجمان را در زمینه انعقاد قرارداد با ناشران افزایش داد
آمازون به تبانی در قیمتگذاری کتابهای الکترونیک متهم شد
کرونا جایزه ادبی شهید غنیپور را موقتا دوسالانه و مجازی کرد
ارسال مرسولات پستی نمایشگاه کتاب تهران از ۵ بامداد
چرا صنعت نشر باید برای بقایِ خود تغییر کند؟
همزمان با ایام فاطمیه کتاب «نعش ستاره» منتشر شد
آرشیو خبرها
آیین نامه شرح وظایف هیأت مدیره و بازرسان انجمن فرهنگی ناشران آموزشی به تصویب رسید
افزایش ۸.۲ درصدی فروش کتاب های چاپی در سال ۲۰۲۰
همزمان با ایام فاطمیه کتاب «نعش ستاره» منتشر شد
پنج استراتژی بازاریابی کتاب که نویسندگان و ناشران باید بدانند
نمایشگاه مجازی کتاب و اما و اگرهای بسیارش
چرا صنعت نشر باید برای بقایِ خود تغییر کند؟