English

روابطتان را با مشتریان بهتر کنید تا درآمد بیشتری داشته باشد

آرشیو خبر بازدید: 1983 کد مطلب: 1023  

روابطتان را با مشتریان بهتر کنید تا درآمد بیشتری داشته باشد

billprettyman/سوسن ریاحی
آیا تا بحال درمورد راههایی که منجر به بهتر شدن روابط با مشتریان میشود فکر کرده اید؟ برای انجام این کار راههایی را به شما پیشنهاد می کنم:
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۳ بهمن ساعت 07:18

 تشکیل انجمن 20نفره از بهترینها

بسیاری اوقات من خودم را با کارهای خرد درگیر می کنم و وقتم را صرف فرصتهایی می کنم که ضمانتی برای نتیجه­­ ی مطلوب آن وجود ندارد. شما در عوض می توانید به شناسایی 20 مشتری بپردازید که بیشترین درآمد را در 90 روز آینده برای شما داشته باشند. بیشترین تمرکز وقت خود را بر روی این مشتریان بگذارید و نتیجه را ملاحظه کنید.

تشکیل انجمن کاشت

20نفر از مشتریان یا چشم ­اندازهایی که باور دارید بیشترین پتانسیل رشد را در90 روز آتی ، برای شما دارند شناسایی کنید.هم اکنون شروع به ساخت روابطی کنید که مشتریان بر روی شما به عنوان یک تامین­ کننده­ ی معتبر حساب کنند تا دفعات دیگری که قصد افزایش سفارش چاپ یا توسعه­ ی قرارداد مدیریت چاپ داشتند به سراغ شما بیایند.

چگونه می توانم به آنها رسیدگی کنم؟

این مهمترین سوالی است که می توانید از خود بپرسید. چرا که خدمات­ رسانی بهترین راهی است که ما را نزد مشتری ارزشمند می کند. این ممکن است مربوط به چالش یا مسئله­ ای باشد که با آن روبرو هستند . یا شانسی که به کمک شما تبدیل به فرصتی شود که در اختیار گیرند. کوشش ما باید در راستای  ارائه ­ی بهترین خدمات باشد که توسط مشتری دیده و قدردانی می­شود.

چکیده­ای ازنکات حائز اهمیت را بنویسید.

چیزی بهتر ازنوشتن چکیده­ ای از نکات اصلی وجود ندارد که این احساس را به مشتری منتقل  کند که شما به او گوش می دهید. در این موقعیت،  به چیزی که برای مشتریانمان مهم هست گوش می سپاریم ، نت برداری می کنیم سپس چکیده­ ای از آنچه شنیده ­ایم را برای آنها می فرستیم. اطمینان حاصل کنید که  در بین یادداشت­ها درخواست تایید درستی آنچه شما دریافته­ اید را کرده باشید. آنها یا اطلاعات شما را تایید می کنند یا اطلاعات بیشتری به شما می دهند. حالا شما یک مکالمه ردوبدل کرده ­اید که آغاز ایجاد یک رابطه است.

نوشتن یادداشت تشکر

این هنر از دست رفته است. تقریبا دیگر کسی یادداشت تشکر نمی­ نویسد، مخصوصا در جهان کسب­وکار. دریافت یکی از آنها بسیار کمیاب است. اگر شما زمانی را در هر هفته در طول مرور هفتگی به سراغ تعامل­ های هفته­ ی گذشته بروید و برای مشتریان یادداشت تشکر بنویسید به ایجاد یک رابطه کمک خواهد کرد. شما قطعا بیشتر در خاطرشان می مانید. شما بعنوان فردی قدردان شناخته می شوید. من همیشه سعی می کنم با کسانی که قدردان کسب ­وکار من هستند معامله انجام دهم همانطور که می دانم بسیار برای نگه­داشتن این ارتباط تلاش می کنند.

راههای بسیاری برای ایجاد رابطه با مشتری وجود دارد. شناسایی انجمن 20 نفر از بهترین­ها و انجمن کاشت و تمرکز بر چگونگی خدمت­ رسانی به آنها برای افزایش مشتری بسیار مهم است.

بعلاوه اگر شما یادداشتی از چکیده ­ی نکات مهم و یادداشت تشکر بفرستید، شما خود را از دیگران در این رقابت ، جدا خواهید کرد.

شما برای ایجاد روابط بهتر با مشتری که درآمد به دنبال خواهد داشت، چه می کنید؟


اخبار مرتبط با این خبر


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :