English
۱۳۹۹ چهارشنبه ۱ بهمن
صفحه اصلی
اخبار داخلی
علمی،فناوری
رویدادها
آموزش
درباره ما
ارتباط با ما
پیوندها
آگهی
آرشیو
Rss
یادداشت
چرا صنعت نشر باید برای بقایِ خود تغییر کند؟
ناشر ایرانی و شناختی گنگ و غیرواقعبینانه از نشر کودک در جها...
صنعت نشر و تحولات اجباری
گفتگو
برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب به ضرر کتابفروشیها تمام خواهد شد
باید اتحادیهای کلان در حوزه نشر تشکیل شود
کودتای خزنده در بازار کتاب کودک
تحلیل
بازار نشر باید دست به خلاقیت بزند و راه را برای تولید «پدیدهها» هموار...
ناشران دلال شدهاند یا دلالها ناراضیاند؟
مسئولان برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران به رسانه ها پاسخگو نیستند
نظرسنجی
گفتگو
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب به ضرر کتابفروشیها تمام خواهد شد
مدیر انتشارات و کتابفروشی اسم گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب مجازی در وضعیت فعلی یک رفع تکلیف است که روی خط تصدیگری ارشاد و خانه کتاب حرکت میکند.
باید اتحادیهای کلان در حوزه نشر تشکیل شود
به گفته مدیر انتشارات هزاره ققنوس برای تسهیل رسیدگی به مشکلات حوزه نشر باید اتحادیهای کلان متشکل از نویسندگان، ناشران، کتابفروشان، شرکتهای پخش، چاپخانهها و صحافیها تشکیل شود.
کودتای خزنده در بازار کتاب کودک
علیرضا سبحانی نسب، مدیر نشر جمال، معتقد است که تأثیرات کرونا بر صنعت نشر کودک را میتوان از دو وجه اقتصادی و فرهنگی مورد بررسی قرار داد.
حضور صنف در نخستین تجربه نمایشگاه مجازی برای پیشگیری از احتمال بروز تخلف چند برابری ضروری است
سیداحمد رفیع جواهری، براساس تجربه موفق سایتهای فروش کتاب با شیوع ویروس کرونا، فروش قابلتوجه برای ناشران نمایشگاه مجازی پیشبینی میکند و معتقد است، طراحی پلتفرم، تدوین آئیننامه و نظارت بر اجرای آئیننامه...
در نشست مجازی «بررسی آسیبهای صنعت نشر در مواجهه با کرونا» مطرح شد؛
نوسانات ارزی و تحریمها، صنعت نشر را به ورطه سقوط میکشانند
کارشناسان میگویند؛ اگرچه کرونا به تنهایی شرایط سختی را برای صنعت نشرر ایران رقم زده اما بسیاری از آسیبها را که از گذشته در ظرفِ صنعت نشر تهنشین شده بود، به سطح آوردهاست.
نگاه یکسان به دو قفسه کتاب و ماکارونی، در فروشگاههای زنجیرهای اشتباه است
مجید شهرابی، مدیر بوکلند معتقد است ایجاد کتابفروشی در فروشگاههای زنجیرهای با تعامل بین صاحبان فروشگاهها و عرضهکنندگان کتاب زمینه آشتی مردم با کتابفروشیهای بزرگ را فراهم میکند.
کارشناس و مترجم کتابهای بازاریابی:
ناشران درباره نیاز مخاطبان، از پیش مطالعه ندارند
آتنا مقدم، معتقد است؛ در بازاریابی کتاب ناشر باید به این موضوع توجه داشته باشد که وعده اصلیاش به جامعه چیست؟ و میگوید: فعالیتها در بازار مدرن، براساس «زنجیره تامین» و «کپیرایت» و «برند» تنظیم میشود...
کتابفروشی با نگاه کاسبکارانه میانهای ندارد
به اعتقاد مدیر کتابفروشی «بهار» در ارومیه، موفقیت در این حرفه نیازمند رعایت 10 اصل است؛ عشق به کتاب، عمر نوح، صبر ایوب، قناعت گنجشک، اعصاب فیل، چشم عقاب، سرعت باد، گنج قارون و جای بزرگ.
محسن جلالی:
حاضریم باغ کتاب را دودستی به کتابفروشان واگذار کنیم
محسن جلالی ضمن تاکید بر اعلام آمادگی باغ کتاب برای واگذاری بخش کتاب بزرگسال این مجموعه به یک شرکت سهامی متشکل از ناشران و کتابفروشان گفت: باغ کتاب رقیب کتابفروشیها نیست و از هر کاری که حس رقابت با کتابفروشیها...
کتابفروشی آنلاین در عصر آمازون؛ آینده مبهم کتاب در عصر کرونا
امیلی پاول یکی از نوادگان خانواده پاول و مدیر فعلی کتابفروشی به حوزه دیگری از کار کتابفروشی سنتی فکر میکند.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
آخرین اخبار
پربیننده ترین
نمایشگاه مجازی کتاب و اما و اگرهای بسیارش
پنج استراتژی بازاریابی کتاب که نویسندگان و ناشران باید بدانند
تلاشهای انجمن صنفی مترجمان، دقت مترجمان را در زمینه انعقاد قرارداد با ناشران افزایش داد
آمازون به تبانی در قیمتگذاری کتابهای الکترونیک متهم شد
کرونا جایزه ادبی شهید غنیپور را موقتا دوسالانه و مجازی کرد
ارسال مرسولات پستی نمایشگاه کتاب تهران از ۵ بامداد
چرا صنعت نشر باید برای بقایِ خود تغییر کند؟
همزمان با ایام فاطمیه کتاب «نعش ستاره» منتشر شد
آرشیو خبرها
آیین نامه شرح وظایف هیأت مدیره و بازرسان انجمن فرهنگی ناشران آموزشی به تصویب رسید
افزایش ۸.۲ درصدی فروش کتاب های چاپی در سال ۲۰۲۰
همزمان با ایام فاطمیه کتاب «نعش ستاره» منتشر شد
پنج استراتژی بازاریابی کتاب که نویسندگان و ناشران باید بدانند
نمایشگاه مجازی کتاب و اما و اگرهای بسیارش
چرا صنعت نشر باید برای بقایِ خود تغییر کند؟