همهی ما در این روزها اطلاعات زیادی در دست داریم. کاملا مشخص است که ما به سوی عصر دیجیتال پیش می رویم.
گروه میلنیا، دورهای جدید برای مصرف کنندگان بوجود آوردهاست که آنها جایگاه خود را بعنوان جمعیت آماری در مسیر اصلی بازار حفظ می کند. گزارشات اخیر شرکت هارتمن (Hartman) حاکی از این موضوع است که جمعیت شرکت اخیراً حدود %27 افزایش یافته است و همچنین مسئول 1.3 تریلیون دلار در بخش هزینهی مصرف کننده است و انتظار میرود که این رقم افزایش یابد.
ارتباط با این آمار و ارقام دیجیتال برای شرکتها چالش برانگیز است، زیرا گروه میلنیا بطور ثابت از برنامههای چند منظورهی دیگری استفاده میکنند. این بمباران اطلاعات میبایست برتری یابد. اما چگونه اینکار انجام میشود؟
تبلیغات محیطی (OHH) پیشنهادی برای از بین بردن این نوسانها ارائه داده است."استفن فریتاس"، مدیر بازاریابی سازمان تبلیغات محیطی آمریکا (OAAA) اعلام کرد: قدرت ارتباط تبلیغات محیطی با مشتریان جوان موبایل زمانی مشخص می شود که تبلیغ کنندگان تراز اول در صنعت، ما را بررسی می کنند. تحقیقات نشان میدهد که مشتریان، تبلیغات محیطی را بعنوان بهترین و محبوبترین راه تبلیغات خود میشناسند که میزان فروش را کنترل میکند و برندها را میسازد.
براساس آخرین نمودارهای OAAA، سود سهام تبلیغاتی OHH در چهار ماه دوم سال 2014 نسبت به سال گذشته، %0.8 افزایش یافته و به 2.17 میلیارد دلار رسید. براساس گزارش رسانهی کانتار، سهام صنعت چاپ برای هفدهمین بار متوالی افزایش یافت و سازمان OOH عملکرد بهتری نسبت به دیگر رسانهها همانند تلویزیون و اینترنت داشته است.
به همین دلایل برخی از شرکتهای بزرگ برای تبلیغات خود علاقهمند به کار با OHH هستند. 10 تبلیغ کنندهی برتر OHH در چهار ماه اولیهی سال 2014 شامل رستوران مک دونالد، اپل، وانر برادرز، گیکو، مترو پی سی اس، وریزون، ای تی اند تی، فاکس قرن بیستم، کوکا کولا و چیس هستند.
کلید موفقیت چیست؟
کلید موفقیت، کار در این زمینه و توانایی ایستادگی دربرابر بازار پر از هیاهو است. ایجاد خوشی، تحصیلات و سرگرمی برای خو گرفتن با این نسل بسیار مهم است.