English

حضور برندهای جهان در نمایشگاه دروپای 2016

آرشیو خبر بازدید: 2150 کد مطلب: 823  
دروپای جدید:

حضور برندهای جهان در نمایشگاه دروپای 2016

ME Printer/سوسن ریاحی
نمایشگاه دروپا 2016، که پیشرو در زمینه ی نمایشگاه های بین المللی چاپ و رسانه است، خود را برای موفقیت در این مجموعه آماده کرده است.صنعت جهانی و شرکت کنندگان آن حمایت صریح خود را برای نمایشگاه دروپا بعدی اعلام کرده اند.همچنین تعداد بیشتری غرفه ، نسبت به نمایشگاه پیشین رزرو شده است.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ آذر ساعت 16:34

 هم­ اکنون حدود 17 ماه تا 31 مه 2016 مانده، با این­ حال 80% از فضای نمایشگاه رزرو شده ­است. اگر این روند ادامه یابد، نمایشگاه دروپا 2016 بار دیگر، در طول تاریخ 60 ساله خود کل بازار مربوط به چاپ را پوشش خواهد داد. شرکت­ کنندگان جهانی و رهبران بازار بین ­المللی در نمایشگاه دروپا 2016 در کنار شرکتهای  مبتکر از سراسر جهان حضور خواهند داشت.

"دورنچایت" رئیس هیئت مدیره دوسلدورف ارزیابی اولیه خود را در این باره ارائه می دهد: با توجه به محیط رقابتی، این نتیجه فراتراز انتظار است.هیچ رویداد صنعتی دیگری در سراسر جهان از تجارتهای کوچک و منطقه­ ای تا نمایشگاههای تجارت ملی نمی توانند آنچه را که ما ارائه می دهیم، فراهم کنند.

این نتیجه به وضوح موید آن است که سازماندهی استراتژیک ما با تمرکزبر موضوعات مهم آینده  درست است.

"تماس با آینده" چشم اندازی به بازارها و تکنولوژی های آینده

نمایشگاه دروپای 2016 با شعار "تماس با آینده" تمرکز بیشتری را بر روی تکنولوژی­های آینده ­نگر مانند چاپ الکترونیک ، چاپگرهای سه­ بعدی، چاپ اینک­ جت و کاربردهای صنعتی  آن را خواهد داشت.

این فن­ آوری­های نوین، بازار را توسعه می دهد و  فرصت­های رشد قابل توجه وبالقوه ­ای را در سراسر جهان  گشوده­ است که در درجه اول در زمینه بسته­ بندی و چاپ کاربردی صنعتی است.

به گفته­ ی "اسمیترز پیرار"، فروش در بخش چاپ و بسته بندی سالانه چهار درصد افزایش می یابد و در سال2018  این میزان به 970،000،000،000 می رسد. همچنین نشانه ­هایی از توسعه در بخش چاپ صنعتی و کاربردی وجود دارد. از سال 2008 این بازار، که شامل فرآیندهای چاپ برای تولید سطوح تزئینی و چندلایه ،سرامیک، قطعات خودرو، اقلام تبلیغاتی و یا محصولات الکترونیکی می شود سالانه  13.4 درصد افزایش یافته است و در سال 2013 به حجم  4،370،000،000دلاردست یافت.

کارشناسان InfoTrends از ایالات متحده آمریکا و انگلستان اعلام کردند که در حال حاضر ارزش بازار 100 میلیارد دلار است . "دورن شایت" اذعان کرد: به عنوان مثال در نمایشگاه دروپا 2012، ما پتانسیل رشد این بازارها را خیلی زود و با موفقیت درحرکت ویژه ­ی مجموعه "PEPSO" (محصولات و  قابلیتهای چاپ الکترونیک )  شناسایی کردیم. در نمایشگاه دروپا 2016 ما این موضوع و رویدادهای دیگر را در برنامه های تخصصی و در قالب یک نمایشگاه منحصربفرد که با عنوان "تماس با آینده" شناخته شده است را پوشش می دهیم.  

بازار چاپگرهای سه بعدی به­ سرعت در حال توسعه است. حجم بازار جهانی در حال حاضر در سراسر ایالات متحده 2200000000 دلار برآورد شده است.

انجمن مهندسان سیستم و ماشین­ آلات آلمان پیش بینی می کنند که نرخ رشد سالانه به 25 درصد افزایش یابد. همچنین تاکید کردند که در نمایشگاه دروپا و دیگر نمایشگاههای دوسلدورف ما به غرفه­ داران تکنولوژی چاپ سه بعدی می پیوندیم و تمرکز بیشتری بر روی موضوع سه ­بعدی خواهیم داشت.

همانگونه که سطح ثبت­ نام در نمایشگاه نشان می دهد ، پاسخ صنعت به این واقعیت استراتژیک به وضوح مثبت است.

 "کلوزه بلوزا"  رئیس هیئت مدیره­ ی نمایشگاه دروپا مشاور و مدیر اجرایی شرکت Koenig & Bauer AG,(KAB) به  نمایشگاه دروپا  خوش آمد گفت و افزود : در عصر آنلاین بحث های زیادی در سودمندی نمایشگاه وجود داشته است. با این حال، اینترنت به سادگی نمی تواند جایگزین تماس مستقیم با مردم و افکارشان دربازار  چاپ جهانی و رسانه باشد و یا مانع کسب تجربه ­ای مستقیم از آخرین تکنولوژی ها و تسهیلات برای این بازار بسیار متنوع شود.

در نمایشگاه دروپا 2016 ما دوباره انتظار تعامل دوطرفه بین شرکت­کنندگان و بازدیدکنندگان در تمام زمینه های چاپ و رسانه­ ها را خواهیم داشت. شعار "تماس با آینده " به وضوح تمرکز بر نوآوری و مفاهیم جدید را برجسته می کند. موضوعات جدید مانند چاپ کاربردی و چاپ الکترونیک یا چاپ سه بعدی نشان می دهد ظرفیت برای تغییر و نیاز به  چاپ نوآورانه در صنعت ما بسیار فراتر از محدوده سالن نمایشگاه  است . KBA قطعا یک بار دیگر آنجا خواهد بود.

اهمیت نمایشگاه دروپا توسط کداک نیز تاکید شد. مدیر ارشد بازاریابی"استیون اورمن" این شرکت می گوید: کداک برای شرکت در نمایشگاه دروپا 2016 لحظه ­شماری می کند. تمرکز نمایشگاه دروپا بر تکنولوژی­های جدید کاملا مناسب کداک است . مقصد نهایی ما، به نمایش گذاشتن تسهیلات یکپارچه چاپ به مشتریان ، ناشران، چاپخانه ­داران، تبلیغ­کنندگان، تولیدکنندگان، تامین­ کنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی و دیگر شرکت­ها است. شما می توانید، پردازش پلیت­های آزاد کداک که اثرات محیطی را کاهش می دهد، سیستم­های هوشمند که باعث می شود بسته ­بندی جذاب­ترشود، سریع­ترین و باکیفیت­ترین چاپهای اینک جت در جهان و چاپ سه بعدی میکرو که باعث تولید انبوه سنسورهای لمسی می شود را ببینید.

"مایک هورستن"، مدیر کل بازاریابیMimaki  تاکید کرد نمونه ­کارهای گسترده­ ی ما شامل هزاران قابلیت چاپ برای ارائه دهندگان خدمات چاپ می شود.تیراژ بالا، چاپ شخصی در بسترهای خاص و یا اشیاء عجیب و غریب، Mimaki می تواند راه حل مناسب برای انجام این کار را ارائه کند. تنوع در  مشتریان، ما را برای انتخاب درخور مخاطبانمان به چالش می کشد. نمایشگاه دروپا شرکت کنندگان متفاوتی را در بر دارد و شانس یکسانی را برای غرفه داران و بازدید کنندگان چاپ ارائه می دهد. پس ما باید آنجا حضور داشته باشیم.

هایدلبرگ نیزحمایت کامل خود را از نمایشگاه دروپا اعلام کرد."هارالد ویمر"  عضو هیئت مدیره اجرایی در هایدلبرگ و عضو کمیته نمایشگاه دروپا گفت: نمایشگاه دروپا 2016  نقطه عطف جالبی برای ماست که  تکنولوژی­های یکپارچه­ ی  افست و دیجیتال با خدمات مربوط به مواد مصرفی رادر یک بعد جدید معرفی کنیم. در راستای نیازهای حال حاضر بازار ما  راه­ حل های نوآورانه ­ای در کنار شرکایمان در دوسلدورف ارائه خواهیم داد.

رسانه­ های تعاملی و چند مجرایی : چاپ در عصر اینترنت، داده­ های بزرگ، چاپ وب و چاپ اطلاعات متغیر

"نمایشگاه دروپا بینش جهانی" با گزارشی تحت عنوان "اثرات اینترنت بر چاپ - در عصر دیجیتال".تاکید کرده که اینترنت وارتباطات دیجیتال اساسا چاپ را تغییر داده است. داده­های بزرگ، چاپ وب، چاپ اطلاعات متغیر و ابزار پشتیبانی اینترنت مانند کدهای QR ،محصولات و گردش­ کار چاپ را تحت تاثیر قرار داده­است .دروپا همه موانع را با موضوع برجسته­ ی چاپ چند مجرایی کنار می زند. هیولت پاکارد، یکی از اعضای فعال کمیته نمایشگاه دروپا از سال 2013 گفت: ارتباطات بین مردم  در حال تکامل است . "فرانسوا مارتین" مدیر بازاریابی  بین­ المللی HP اظهار کرد: استراتژی  جدید  رسانه­ ها در نمایشگاه دروپا با ادغام دیجیتال وچاپ آنالوگ وهمچنین چاپ آنلاین، نشان خواهد داد که محصولات چاپ شده همچنان نقش کلیدی را در ارتباطات ایفا می کنند. تغییر در صنعت نیاز به شجاعت و  تصمیم گیری قاطعانه دارد. نمایشگاه دروپا ی جدید ارتباط موثر و پایداری در جهان مبتنی بر تلفن همراه و اینترنت  برقرار می کند.

کونیکا مینولتا یکی دیگر از شرکتهایی است که  پشتیبانی قطعی خودرا برای حضور درنمایشگاه اعلام کرده است و یکی ازده غرفه برتر در نمایشگاه دروپا 2016 است.

 "توشیتاکا اومورا"،مدیر کل ستاد و فروش کونیکا مینولتا توضیح می دهد :با اتحاد استراتژیک نمایشگاه دروپا و تمرکز ویژه بر چاپ و قابلیتهای رسانه ­ای، این نمایشگاه قدرت برجسته­ ی نوآورانه­ ای را در صنعت چاپ و بسته­ بندی ایفا می کند.

کونیکا مینولتا برای نمایشگاه دروپا 2016 بسیار مناسب است. ما به طور مداوم  به ارائه­ ی فرصت های تجاری جدید از طریق درک عمیق بازار تولید چاپ و نیازهای مشتریانمان، در ترکیبی از آخرین تکنولوژی ها می پردازیم. این زمان مناسب برای روش های ابتکاری و گردش کار بهینه سازی شده برای آینده موفق در صنعت چاپ و گرافیک است و ما به خوبی خود را برای تجارت مشتریانمان در عصر جدید دیجیتال آماده کرده­ ایم.

همچنین چاپ نانوگرافیک لاندا حمایت خود را از دیجیتالی شدن و تغییر بخش درنمایشگاه دروپا اعلام کرد. نمایشگاه دروپا نقش مهمی در تکامل صنعت چاپ در رسانه­ های ارتباطی قرن 21 دارد."ایلا بیالیستوک" مدیر بازاریابی چاپ دیجیتال لاندا اذعان کرد: انتظار داریم غرفه ی ما در نمایشگاه دروپا 2016 در فضای 2,600 مترمربع ، یکی دیگر از نقاط عطف تاریخ ،در جاده ­ی دیجیتالی شدن صنعت چاپ شود.

پس از تجزیه و تحلیل تمام ثبت­ نام­ها 19 سالن برای نمایشگاه آماده خواهد شد. ثبت نام غرفه ­ها در سپتامبر 2015 آغاز و لیست غرفه های اولیه نیزبصورت  آنلاین در سپتامبر 2015 منتشرخواهد  شد.

 


اخبار مرتبط با این خبر
ردیفتیترتاریخ
1 حضور برندهای جهان در نمایشگاه دروپای 2016 ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ آذر


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :