English

چاپ کار خود را به خوبی انجام می دهد

آرشیو خبر بازدید: 1201 کد مطلب: 796  

چاپ کار خود را به خوبی انجام می دهد

ME Printer/سوسن ریاحی
یافته های نظرسنجی توسط ارزیابی ارتباطات BR می گوید: ترجیح مردم استفاده ترکیبی از رسانه های سنتی و دیجیتال است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۸ آذر ساعت 12:32

 حدود 85 درصد از متخصصان ارتباطات که توسط BR ارتباطات منطقه ­ی آزاد مورد بررسی قرار گرفته اند،اعم ازمدیران روابط عمومی ، بازاریابی و مشاوره گفته­ اند: آنها ترجیح می دهند  برای ترویج برند تجاری خود به مشتریان از ترکیبی از رسانه­ های متعارف و آنلاین استفاده کنند.

این نظرسنجی آنلاین که بین سپتامبر و اکتبر 2014 انجام شد، شامل پاسخ­ دهندگانی است که در زمینه­ ی تبلیغات، بازاریابی، مدیریت برنامه­­ ریزی و روابط عمومی  در سراسر مصر، لبنان، قطر و امارات متحده عربی کار می کنند.

بها فتایری ، مدیرعامل BR ارتباطات  منطقه آزاد گفت: در عصر اینترنت، رسانه های سنتی رقابت شدیدی با رسانه ­های جدید که قدرت تعامل و ارتقا بیشتر دارند مواجه شده ­اند. یکی از فعال­ترین صحنه های رسانه­ های دیجیتال ،خاورمیانه است. با توجه به گزارش دانش اقتصاد عرب، جمعیت اینترنت تا سال 2017 به 197 میلیون افزایش خواهد یافت.

وی همچنین افزود : چاپ پویای دیجیتال مدت زیادی است که مورد بحث است و روند جهانی در سال­های اخیر اشاره به نزول تبلیغات چاپی در برخی از نقاط جهان دارد. اما بررسی­ های اخیر ما بر این واقعیت تأکید دارد که متخصصین ارتباطات در منطقه، از اهرم قدرت هر دو رسانه­ ی دیجیتال و چاپ برای رسیدن به تعامل گسترده ­تر با مشتریان خود استفاده می کنند. در همین­ حال، با توجه به جمعیت رو به رشد مصرف کنندگان تکنولوژی در خاورمیانه، رسانه ­های آنلاین به عنوان یک ابزار قدرتمند و مهم برای حرفه ای­ها در ارتباطات ظاهر می شود.

براساس این نظرسنجی، نزدیک به نیمی یا 45٪ از پاسخ­ دهندگان گفته ­اند ترجیح می دهند از روش های آنلاین مانند: رسانه های اجتماعی در نشر اخبار حوادث و اتفاقات استفاده کنند.

50 درصد از افراد مورد مطالعه گفته ­اند: آنها از رسانه­ های دیجیتال برای آگاهی از اخبار روزانه استفاده می کنند و روش های سنتی مانند چاپ را  (که کانال مورد نظر 20% از پاسخ­ دهندگان بود) را رها کرده اند و 30٪ باقی مانده از پاسخ­ دهندگان، از هر دو حالت ارتباطات -چاپ و دیجیتال - به عنوان یک راه به دست آوردن اخبار روزانه استفاده می کنند.

فتایری  گفت : هدف ازاین نظر سنجی که برای اولین بار توسط BR ارتباطات منطقه آزاد انجام شد صرفا کشف اطلاعات بود . هدف ما در آینده، سازماندهی مطالعات مشابه به منظور درک به روزتر و عمیق­تر از روند رسانه ها و صنعت ارتباطات منطقه است.


اخبار مرتبط با این خبر


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :