English

نمایشگاه 2015 عظیم تر خواهد بود.

آرشیو خبر بازدید: 1671 کد مطلب: 790  
فسپا اعلام کرد:

نمایشگاه 2015 عظیم تر خواهد بود.

fespa/سوسن ریاحی
پس از افتتاحیه ی موفقیت آمیز فسپا (FESPA ( 2014 آفریقا، برگزارکنندگان قرار است سطح کیفی نمایشگاه را ارتقا داده تا رویدادی عظیم تر و جامع تر را در منطقه رقم بزنند.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۶ آذر ساعت 16:33

 ارائه­ دهندگان تکنولوژی چاپ به نمایشگاه " شکوفایی استعداد چاپ " دعوت خواهند شد. این مضمون برای نمایشگاه فسپا 2015 افریقا انتخاب شده ­است که با هدف جذب آرایه ­ی وسیعی از غرفه ­داران و تکنولوژی پیشرفته خواهد بود. علاوه براین  سمینارهای آموزشی که باعث جرقه زدن ایده­ ها و موفقیت درکسب و کار چاپ می شوند نیز از ویژگیهای این نمایشگاه بحساب می آید.

 این رویداد از 22 تا 24 ژوئیه 2015 درمرکز همایشهای   Gallagherدر ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی برگزار می شود.

دیلان کپلند برگزارکننده­ ی فسپا اعلام کرد " ما در حال ایجاد یک رویداد بزرگتر با فضایی بیش از 4470 متر مربع برای رزو غرفه هستیم"  تعداد زیادی از برندهای پیشرو که آخرین محصولات خود را به نمایش می گذارند عبارتند از: حامیان مالی رولند و اوری دنیسون، به علاوه آگفا گرافیک، آنتالیس، اپسون، فوجی فیلم، میماکی، نوتک دیجیتال، پنتون و همچنین به عنوان توزیع کنندگان  ادوبی،آناجت ،آرلون ، برادر، کانن، کورلدراو، هیولت پاکارد، کیپ هستند،نزدار، اوسه، سیکو، سیستم ویستا و... نیز در میان آنها هستند.

 جهت گیری اقتصادی این قاره و به رسمیت شناختن نام تجاری فسپا آفریقا 2014 موجب شد تا شرکت کنندگان خارجی این نمایشگاه 11 درصد نسبت به سال  2013  افزایش یابد. بازدید کنندگان از 40 کشور جهان، بویژه از پنج کشور بوتسوانا، موزامبیک، نیجریه، زامبیا و زیمبابوه در نمایشگاه حاضرشوند.

سازمان دهندگان نمایشگاه فسپا موظف به ارتقا دادن سطح نمایشگاه 2015 با افزایش حضور بین­ المللی و همچنین تعداد بازدیدکنندگان منحصربفرد از طریق توسعه بانک اطلاعات منطقه­ای و گسترش روابط ذینفعان هستند.

فعالیتهای دیگری نیز بمنظوربالا بردن تجربیات بازدیدکنندگان شامل: تعامل با بازارهای جدید مرتبط برای گسترش دامنه­ ی نمایشگاه و ایجاد محتوای مناسب برای این بخش است.

مدیر بازاریابی فسپا، لورین هارو افزود: نمایشگاه فسپا 2014 یک رویداد بزرگ بود و بازخورد مثبتی هم از طرف بازدیدکنندگان هم شرکت­ کنندگان در نمایشگاه داشت. ما می خواهیم به طور مستمر نمایشگاه­ها را برای برطرف کردن نیازهای جامعه­ ی چاپ، بهبود بخشیم. با تجزیه و تحلیل رویداد و انجام تحقیقات در بازار سال گذشته ما یک برنامه هدفمند برای ارائه یک نمایشگاه بزرگتر و بهتر و توسعه یافته در سال آینده خواهیم داشت."

چارنیا یاپ مدیربرنامه­ ریزی فسپا گفت:  براساس بازخورد اخذ شده پس از نمایشگاه 2014 ما در نظر داریم برنامه های بیشتری را در نمایشگاه ارائه دهیم. محبوبیت سمینارهای تکنولوژی به این معناست که تعداد جلسات و تنوع موضوعات و محتوا در نمایشگاه پیش­رو افزایش خواهد یافت. این ارزشهای افزوده شده برای دست اندرکاران چاپ منطقه سودمند است و همچنین کسانی که مشتاق یادگیری تکنیکهای جدید و جمع­ اوری ایده برای تجارتشان هستند.

ما مطمئیم که بازدید از نمایشگاه استعدادهای چاپ را شکوفا می کند.


اخبار مرتبط با این خبر
ردیفتیترتاریخ
1 نمایشگاه 2015 عظیم تر خواهد بود. ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۶ آذر


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :