English

دگرگونی بازاریابی مستقیم مبتنی بر چاپ

آرشیو خبر بازدید: 1953 کد مطلب: 777  

دگرگونی بازاریابی مستقیم مبتنی بر چاپ

blog.drupa.com/سوسن ریاحی
بازاریابی مستقیم شکلی از تبلیغات است که به سازمانهای تجاری و غیرانتفاعی این امکان را می دهد که با مشتریان و مخاطبان خود از طریق طیف وسیعی از رسانه ها از جمله تبلیغات بر روی وبسایت ها، تراکتهای تبلیغاتی، آگهی، کاتالوگ و سیستم های عامل تلفن همراه ارتباط مستقیم داشته باشند.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۲ آذر ساعت 16:39

 بازاریابی مستقیم شکلی از تبلیغات است که به سازمانهای تجاری و غیرانتفاعی این امکان را می دهد که با مشتریان و مخاطبان خود از طریق طیف وسیعی از رسانه­ها از جمله تبلیغات بر روی وبسایت ها، تراکتهای  تبلیغاتی، آگهی، کاتالوگ و سیستم های عامل تلفن همراه ارتباط مستقیم داشته باشند.

هنگامی که تراکت­های تبلیغاتی و کاتالوگها از شرایط بدی که در دوران رکود اقتصادی 2009 و بلافاصله بعد از آن بوجود آمده بود رنج می بردند و رکود در اقتصاد جهانی باعث کاهش بودجه بازاریابی شد ودر عین حال تجار تلاش می کردند که کسب­ وکارشان را از دست ندهند. در همان زمان شبکه­ های آنلاین و موبایل ها شروع به جذب بخشی از درآمد تبلیغات ، با ارائه­ی قیمتهای مقرون بصرفه ­تر نسبت بازاریابی چاپی کردند. طبق عقیده­ ی برخی از ناظران، بازاریابی مستقیم بر پایه چاپ در بحران  بسر می برد و رو به زوال می رفت.

از زمانی که گرد و غبار رکود اقتصادی فرونشست و اوضاع اقتصاد جهان به آرامی بهبود ­یافت بازاریابان ارزش و اثربخشی تبلیغات چند مجرایی را آرام آرام درک کردند وتیراژ تراکت­های تبلیغاتی و کاتالوگها رشد کرده و تثبیت شدند.

طبق بیشتر محاسبات این تجارت مثل گذشته نخواهد شد. سطح تیراژ به احتمال زیاد هرگز مانند دوران قبل از رکود نمی شود. با این حال بازاریابان و مصرف­ کنندگان بطور یکسان بر تراکت­های تبلیغاتی و کاتالوگها ارزش می نهند چرا که آنها بطور فزاینده­ ای به دنبال ارتباط بیشتر و شخصی کردن مضامین هستند.

 

 


اخبار مرتبط با این خبر
ردیفتیترتاریخ
1 دگرگونی بازاریابی مستقیم مبتنی بر چاپ ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۲ آذر


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :