"مینو"برای ادامه بقاء در بازار رقابتی با استفاده و به کارگیری از تکنولوژی های روز دنیا ،بسته بندی 70 درصد از محصولات خود را تغییر می دهد.
مهرجو مدیر بازاریابی شرکت مینو با بیان مطلب فوق گفت: به دلیل این که بسته بندی بیشتر محصولات شرکت مینو در سالهای گذشته طراحی شده بود از تکنولوژی روز دنیا عقب مانده و نیاز به تغییرات در آن کاملا محسوس بود.
مهرجو با اشاره به این که شرکت مینو با تولید بیسکویت "نی نی" بازار کودکان را هدف قرار داده است، تاکید کرد : هدف شرکت مینو از تولید این محصول، پرکردن خلا محصول جدید و رفع نیاز بازار کودکان بود . در آینده نزدیک بیسکویت نی نی در طرح های جدید روانه بازار شده و برنامه توزیع گسترده ای برای این محصول در نظر گرفته شده است.
وی با بیان این که اسنک جدید مینو با پایان فصل تابستان وارد بازار می شود،اظهار داشت: با ورود این محصول به بازار ظاهر تمام محصولات مینو در تبلیغات و بسته بندی ها ،تغییرو با شکل جدید به بازار ارائه می شوند.
مدیر بازاریابی شرکت مینو با تاکید بر این که تولید محصولات جدید و اعمال تمام تغییرات ،حاصل تحقیقات تیم فعال تحقیقات بازار شرکت مینو است تصریح کرد: بررسی و تحقیق در مورد بازار ایران به مدت 6 ماه متوالی در تیم تحقیقات بازار شرکت مینو انجام شده و نتایج آن نیاز بازار به تولید محصولات جدید و ایجاد تحول در بسته بندی ها اعلام شده که به دستور مدیران اجرایی این امر محقق شده است.
مهرجو در پایان خاطر نشان کرد: محصولات جدید مینو و تغییر و تحولات اعمال شده در نوع محصولات از برنامه های حفظ سلامت مشتریان و تبدیل آنها به مشتریان وفادار شرکت است که اولین تغییرات در بسته بندی محصول تک تک مینو اعمال شده و از این پس بسته بندی سایر محصولات هم به ترتیب اولویت تغییر می کند.