بیل فارکو هارسون مدرس فروش و بازاریابی برای چاپ، بسته بندی، چاپ و نشر نقل می کند:
بیل فارکو هارسون مدرس فروش و بازاریابی برای چاپ، بسته بندی، چاپ و نشر نقل می کند:
من به همراه پدرم به تازگی در دفتر فروشگاه زنجیرهای استیپلز بودم .همانطور که منتظر بودم تا فتوکپیهایمان تکمیل شود متوجه یک تصویر در بخش قابل توجهی از فروشگاه شدم.
بدون هیچ نشانه و علامتی یک دیوار پر از کولهپشتی بود.
یکشنبه 22 ژوئن بود مدارس بسته شده بودند و با توجه به رنگهای مختلف واضح بود که مشخصا دانشآموزان را هدف قرار داده است.
اما چرا؟؟
چرا باید استیپلز در این موقع از سال همچین کاری را انجام دهد؟
پاسخ این سوال درسی برای صاحبان چاپخانه دارد
کاری که آنها انجام می دهند به سادگی کاشت یک بذر است.استیپلز می خواهد که ما بدانیم او توزیع کننده لوازم تحریر و تجهیزات مدرسه است.با وجود اینکه کسی الان برای خرید این لوازم در بازار نیست برای آنها مهم است که بگویند که ما چهار تا شش هفته از هم اکنون جلوتر از دیگران هستیم.با کاشتن این دانه ما از رقیبان خود جلو خواهیم زد و در ذهن مشتریانمان خواهیم ماند.و من پیشنهاد می کنم تا جایی که میتوانید پیش بروید و یا حتی مدل تکو بل را پیش بگیرید یا به عبارتی دیگر ارائه گروههای مختلف با قیمتهای متفاوت را امتحان کنید.
بذرتان را بکارید و ببینید چگونه به ثمر خواهد نشست