English

مدرس درس شبکه‌های اجماعی:فعالان صنعت چاپ با برندسازی کسب درآمد می‌کنند

آرشیو خبر بازدید: 1337 کد مطلب: 548  
ایپینا از نقش شبکه‌های اجتماعی در توسعه صنعت چاپ گزارش می‌دهد/

مدرس درس شبکه‌های اجماعی:فعالان صنعت چاپ با برندسازی کسب درآمد می‌کنند

ایپینا
علیرضا مجاهدی، مدرس درس شبکه‌های اجتماعی گفت: فعالان صنعت چاپ با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و با برندسازی به کسب درآمد مطلوب و بهبود فضای کسب وکار خود می‌پردازند.
۱۳۹۳ دوشنبه ۷ مهر ساعت 15:32

مدیر شرکت رادان تحریر در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی صنعت چاپ ایران اظهار کرد: شبکه‌های اجتماعی مانند جمع دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاه تهران، سربازان سال 85 پادگان 01 از گذشته وجود داشته است و چیز عجیب و غریبی نیست و تاکنون هم هیچ آسیبی را به جامعه نرسانده است، اما از زمانی که اینترنت درکنار این شبکه‌ها ایستاد، عجیب و غریب و ترسناک شد.

وی ادامه داد: اینترنت امکانی برای شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد تا افراد حاضر در این شبکه بتوانند با سرعت بالایی با هم در ارتباط باشند، این در شرایطی است که اگر در گذشته هم‌خدمتی‌های  سرباز می‌خواستند با هم یک گفت‌و‌گویی داشته باشند باید چندین روز وقت خود را صرف هماهنگ کردن این گفت‌وگو می‌کردند.

مجاهدی در توضیح جنبه‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی گفت: هر وسیله‌ای می‌تواند جنبه‌های مفید و مضرری داشته باشد، برای مثال اگر دانشجویان رشته پزشکی سراسر دنیا در یک شبکه اجتماعی اینترنتی مانند وایبر عضو باشند می‌توانند علم خود را باهم به اشتراک بگذارند و این بسیار مفید است، اما اگر جای دانشجویان را مافیای مواد مخدر عوض کنیم این شبکه‌ها نه تنها مفید نیستند بلکه امنیت کشور را هم به خطر می اندازد.

وی افزود: در واقع این ما هستیم که مشخص می‌کنیم این شبکه‌ها خوب هستند یا بد. پس باید برنامه‌ریزی‌ها به سمتی برود تا بتوانیم شاهد استفاده مفید و موثر از این تکنولوژی نوظهور و مفید باشیم.

این مدرس درس شبکه‌های اجتماعی، عدم تشخیص هویت را بزرگ‌ترین ایراد شبکه‌های اجتماعی دانست و اظهار کرد: ما اجازه نمی‌دهیم تا یک بچه چهار ساله در یک جمع دانشجویی حضور داشته باشد، زیرا بر اساس سن وی تشخیص می‌دهیم که حرف‌ها و نکات مطرح شده در آن جلسه به دردش نمی‌خورد، اما وقتی همین جمع مجازی می‌شود ما توانایی تشخیص هویت را از دست می‌دهیم. در این صورت است که هر فردی با هر سن و تحصیلاتی می‌تواند با یک هویت جعلی وارد محیط‌های دیگر شود و اینجاست که کار کمی با مشکل روبه رو می‌شود.

وی ادامه داد: در واقع یکی از بزرگ‌ترین مشکلات حال حاضر شبکه‌های اجتماعی این است که ما از  صحت وسقم هویت افراد مطمئن نیستیم.

مجاهدی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار شبکه های اجتماعی در رونق فضای کسب و کار گفت: خوشبختانه درحال حاضر این امکان وجود دارد که اهالی صنعت چاپ بتوانند با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، اطلاعات خود را افزایش دهند و به رفع مشکلات بپردازند، همچنین این امکان وجود دارد تا با یک بررسی دقیق به رونق فضای کسب و کار بپردازند.

وی ادامه داد: اکنون افراد زیادی را می‌شناسم که با عضویت در گروه‌های جهانی صنعت چاپ به سرعت از تازه‌های این صنعت مطلع می‌شوند و با توجه به رابطه خوبی که درآن گروه‌ها وجود دارد به واردات می‌پردازد و کسب درآمد می‌کنند.

مدیر شرکت رادان تحریر در پایان اظهار کرد: افرادی که در چنین فضاهایی سرمایه گذاری می‌کنند نباید توقع داشته باشند که یک روزه به درآمد بالایی برسند، چرا که این فعالیت به کسب درآمد مستقیم منجر نمی‌شود و با برندسازی به شیوه غیر مستقیم درآمد به دست می‌آید.


اخبار مرتبط با این خبر


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :