English

نمایشگاه چاپ دیجیتال باید کلاس پرورش فکر و تکنولوژی باشد

آرشیو خبر بازدید: 906 کد مطلب: 5084  
امیرمجدآبادی عنوان کرد:

نمایشگاه چاپ دیجیتال باید کلاس پرورش فکر و تکنولوژی باشد

ایپینا
امیر مجدآبادی مدیرعامل شرکت ساینا گفت: نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی باید کلاس پرورش فکری و تکنولوژی برای دست‌اندرکاران این حوزه باشد تا راهکارهای لازم برای انتقال داده‌های مختلف به مشتریان را ارایه کند.
۱۳۹۸ چهارشنبه ۱ خرداد ساعت 16:48

 امیرمجدآبادی با بیان اینکه مسوولان نمایشگاه چاپ دیجیتال هشت سال همت کردند و این رویداد را برگزار کردند، گفت: این نمایشگاه یک رویداد تخصصی در حوزه چاپ دیجیتال به شمار می‌آید تا بتواند تکنولوژی روز دنیا را برای مصرف‌کننده در کشور ارایه کنیم و برگزاری آن برای فعالان این حوزه بسیار خوب بود.


وی افزود: البته تغییر مکان نمایشگاه از هتل المپیک به بوستان گفتگو و دوباره تغییر آن به هتل المپیک مساله‌ای بود که این جابجایی برای بازدیدکنندگان و مخاطبان خوب نبود.

مجدآبادی با اشاره به تاثیر نوسانات نرخ ارز در برپایی نمایشگاه چاپ دیجیتال، عنوان کرد: این موضوع موجب شد که هزینه‌ها به شدت بالا برود و متراژ غرفه‌ها چندین برابر شده است و این هزینه‌ها موجب می‌شد بار آن بر دوش مصرف‌کننده برود، زیرا از یکسو دلار بالا رفته و از سوی دیگر ورود کالا سخت شده است.

وی تاکید کرد: ما حتی اگر در نمایشگاه شرکت می‌کردیم اما نمی‌توانستیم تکنولوژی روز و مدرن را به او تحویل دهیم، در واقع و عملا یک هزینه سرسام‌آوری برای ما می‌شود.

مجدآبادی با بیان اینکه برگزارکنندگان نمایشگاه و غرفه‌داران همه در یک راستا هستیم و هدف ما ارایه تکنولوژ‌ی‌های جدید به مخاطبان است، گفت: اگر بشود این مسایل را از یک راهکار دیگر حل کنیم خوب است، نیازی نیست غرفه‌های بزرگ بگیریم بلکه اگر می‌توانستیم به روش‌های دیگر این تکنولوژی را به مصرف‌کننده معرفی می‌کردیم حتی اگر به خرید منتهی نشود او حق دارد که از تکنولوژي روز دیا مطلع می‌شود.

وی یادآور شد: پس از حل مشکلات او می‌تواند اطلاعات روز و دانش چاپ دیجیتال از یک منبع موثق دریافت می‌کند و امیدوارم معیاری برای غرفه‌داران در نظر بگیرند.

مجدآبادی در این زمینه توضیح داد: معتقدم باید غرفه‌دارانی باید در این نمایشگاه پذیرفته شوند که شخصیت‌های حقوقی باشند نه حقیقی و شرکت‌های معتبر باشند و سابقه سال‌ها فعالیت در این حوزه را داشته باشند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه چاپ دیجیتال باید مقری باشد تا مصرف‌کننده نسبت به فروشنده اطمینان داشته باشد، گفت: او باید مطمین باشد که این دستگاه از شرکتی خریداری می‌شود که ستاد برگزاری نمایشگاه او را معرفی کرده است، به عنوان مثال برخی افراد از شرکت‌ها جدا می‌شوند و برای خود یک شرکت جداگانه راه‌اندازی مي‌کنند و به صورت شخصی محصول معرفی می‌کنند.

مجدآبادی یادآور شد: تجربیات ارزشمند جهانی نشان می‌دهد که در بسیاری از کشورها، شرکت‌های فروشنده صدها نیستند بلکه تعداد محدودی هستند که جا و مکان دارند، انبار قطعات دارند، پرسنل فروش دارند و مهندس دارند و به مشتریان خود تکنولوژی روز دنیا را عرضه می‌کنند اما در کشور ما این موضوع یک معضل بزرگ است.

وی درباره راهکارهای برگزاری بهتر نمایشگاه، گفت: ستاد به جای اینکه تعداد عرضه‌کنندگان کالا را بالا نشان دهد به جای کمیت به دنبال کیفیت باشد و به جای اینکه  ۲۰۰ مترغرفه را به ۵۰ نفر بدهم به ۵ نفر واقعی می‌دهم و در میان آن‌ها رقابت سالم به وجود می‌آید.

به گفته وی، باید کارها به گونه‌ای انجام شود که نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی کلاس پرورش فکری و تکنولوژيک است که راهکارهای لازم برای انتقال داده‌های مختلف به مشتریان به شمار می‌آیند.

اخبار مرتبط با این خبر
ردیفتیترتاریخ
1 نمایشگاه چاپ دیجیتال باید کلاس پرورش فکر و تکنولوژی باشد ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱ خرداد


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :