English

آیا شجاعت فروش بیش تر را دارید؟

آرشیو خبر بازدید: 1978 کد مطلب: 4147  

آیا شجاعت فروش بیش تر را دارید؟

متیو پارکر/ایپینا
شما یک انتخاب دارید! شما می توانید به موفقیت برسید. می توانید کاری کنید که وقتی چندماه بعد به عقب نگاه کردید از گذشته خود احساس غرور کنید. یا این که می توانید کاری نکنید. در این حالت چند ماه بعد که به گذشته نگاه کنید می بینید که همان کارهای همیشه را انجام داده اید. شاید حتی از نظر فروش هم افت کرده باشید. اگر می خواهید فروش بیش تری داشته باشید، باید چند هدف تعیین کنید.
۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۹ مهر ساعت 16:05

اول مشخص کنید به چه می خواهید برسید. دراین بخش دقیق باشید. اهدافتان منطقی باشند. مطمئن شوید که روش دستیابی به آن هدف را می دانید.

یک مثال می زنم :

هدف من این است که چهارماه بعد سه سفارش به دست بیاورم، به نحوی که تراکنش مالی هریک آن ها تا انتهای سال برابر 30 هزار دلار باشد. این هدف گذاری یعنی شما دقیقا می دانید برای رسیدن به موفقیت باید چه کار کنید.

من خودم این هدف را تعیین کردم که به مشتریان و  کسب و کارهای تازه ای مشاوره بدهم. هم چنین هدف دیگر من این است که مشتریان تازه ای پیدا کنم که از من بخواهند محتوا، ایمیل و مطالب وب تازه ای برای آن ها بنویسم.

 

حتما اهداف خود را بنویسید

تحقیقات نشان داده است که اگر اهداف خود را بنویسید، شانس رسیدن به آن ها تا 80% افزایش می یابد. آن ها را بر روی صفحه کامپیوتر خود بگذارید یا بر روی یخچال بچسبانید. به این ترتیب همیشه به شما یادآوری می شود که چه کار می خواهید بکنید.

مراحلی که برای رسیدن به هدف باید بردارید را مشخص کنید

گاهی اوقات یک هدف بزرگ شبیه یک کوه بزرگ دست نیافتنی به نظر می رسد. گام بعدی این است که هدف خود را به بخش های کوچک تر و قابل دسترس تقسیم کنید.

 

برای مثال به منظور دست یافتن به سه مشتری که در مثال ذکر شد، شما باید:

یک پیام فروش مناسب بنویسید

مشتریان احتمالی مناسب را پیدا کنید

 

یک ایمیل پیش از فروش و میل مستقیم ایجاد کنید

برای عقد قرارداد با مشتریان تازه، اهداف هفتگی مناسب را پیدا کنید

اهداف هفتگی مناسب برای رسیدن به تعداد تماس ها یا جلسات مورد نظر خود را پیدا کنید.

این تنها تعدادی از وظائف جزئی هستند که شما برای رسیدن به هدفتان باید انجام دهید. آن ها را به تنهایی و به آسانی می توانید انجام دهید. ولی باز هم ممکن است در طول مسیر به کمک نیاز داشته باشید. این جاست که باید وارد گام بعدی شوید.

 

یک همکار پاسخگو پیدا کنید

 

نکته مهم این است که شما همیشه در پروژه فروشی که دارید پیش می برید در مسیر درست باشید. این بخش شامل دو قسمت مهم است. قسمت اول این است که مطمئن شوید همان اقداماتی را دارید انجام می دهید که برای خود تعیین کرده بودید. در قسمت دوم باید بررسی کنید ببینید آیا این اقدامات به نتایج درستی ختم شده اند یا خیر.

یک همکار پاسخگو در هر دو قسمت می تواند به شما کمک می کند. این همکار در به انجام رسیدن فعالیت های فروش به شما کمک می کند و هم چنین می توانید با او بر سر این قضیه بحث کنید که آیا دارید نتایج درستی پیدا می کنید یا خیر

امروز اهداف فروش تازه ای تعیین کنید

همین الان یک استراتژی عملی در اختیار شما قرار گرفت که به واسطه آن می توانید، به اهداف فروشی عملی و دست یافتنی برسید. می توانید در بخش نظرات برای ما توضیح دهید که در ماه های پیش رو به چه اهدافی می خواهید برسید!

 


اخبار مرتبط با این خبر
ردیفتیترتاریخ
1 آیا شجاعت فروش بیش تر را دارید؟ ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۹ مهر


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :