English

زیراکس برای تغییرات آماده است

آرشیو خبر بازدید: 2482 کد مطلب: 3051  

زیراکس برای تغییرات آماده است

Meprinter/ایپینا
پرسش و پاسخ با پیو چی لی، رئیس بازاریابی خاورمیانه و آفریقا شرکت زیراکس
۱۳۹۵ يکشنبه ۴ مهر ساعت 12:05

بعد از دروپا، پیام زیراکس به بازار خاورمیانه و آفریقا چیست؟

زیراکس در نمایشگاه دروپا موفق ظاهر شد و ما در آن نتایج بسیار خوبی دیدیم. علاوه بر این، زیراکس، خاورمیانه و آفریقا را به عنوان یک منطقه معیار از نظر تعامل مشتری و ادامه فعالیت، انتخاب کرده است.

علاوه بر خط تولید کسب و کارمان، ما همچنان به تمرکز بر روی ستون های استراتژیک خود برای حمایت از رشد در بازارهای خاورمیانه و آفریقا، ادامه می دهیم. با دیدن تعدادی از طرح های ابتکاری راه اندازی شده در سراسر منطقه و همچنین شیب افزایش محصول جدید SC2020 ، که در محیط بازار ما ایده آل است، بهبود فضای A3 یک اولویت مهم است. ما همچنین طیف وسیعی از محصولات جدید راه اندازی شده برای فضای A4 ، که برای بازارهای کوچک و متوسط بسیار مناسب است، خواهیم دید. ما همچنین برنامه های بازاریابی خود را برای حمایت از محصولات پیشنهادی مان ادامه خواهیم داد، که هدف از همه آنها ارائه زیرساخت برای رشد با شرکای کانال ما است.

پتانسیل رشد بازار خاورمیانه و آفریقا برای زیراکس چه میزان است؟

اگر ما به طور خاص در حال صحبت کردن در مورد صنعت چاپ باشیم، ما شاهد یک کاهش جزئی بوده ایم، که این امر بر منطقه شورای همکاری خلیج فارس هم موثر بوده است. آخرین بررسی یا نظرسنجی کاربر نهایی صنعت چاپ انجام شده توسط شرکت داده بین المللی (IDC) در کشورهای اروپای شرقی و مرکزی و خاورمیانه و آفریقا (CEMA) ، نشان می دهد که تعداد صفحات چاپ شده در سال 2015 کاهش یافته است. این موضوع کاملا سیاه و سفید نیست، هر جا که فضایی برای یک تغییر وجود داشته باشد، اتفاق خواهد افتاد و این تغییر به شکل مثبت و کارآمد ایجاد خواهد شد.

ما اینگونه به روند دگرگونی های دیجیتال، که به جای حجم چاپ بالا اتفاق می افتد، نگاه می کنیم. اکثر سازمان ها هم در حال حاضر طرح های دیجیتالیزه کردن را آغاز کرده اند و یا اینکه در حال برنامه ریزی برای انجام این کار در طی یک یا دو سال آینده هستند. دست آوردها و یا زمینه های توسعه بسیاری از فروشندگان در پنج سال گذشته بر روی راه حل های نرم افزاری متمرکز شده است - در حال حاضر زمان مناسبی برای استفاده از آن قابلیت های جدید است. در حالی که سازمان ها / استارت آپ های جدیدتر، یا اصولا دیجیتال "متولد" شده اند و یا اینکه در حال ایجاد فرآیندهای خود بر اساس نیاز حداقل به کاغذ هستند، شرکت های تاسیس شده قدیمی تر به طور مداوم به دنبال کاهش وابستگی خود به اسناد کاغذی هستند.

زیراکس به خوبی برای این تغییر آماده است و طیف گسترده ای از گزینه های دیجیتال آن برای پشتییانی از این حوزه رشد طراحی شده اند که این کار شرکت را در بهترین وضعیت خود حفظ خواهد کرد و انقلاب دیجیتالی کلی در این صنعت را ارتقا خواهد داد.

برنامه شما برای گسترش شبکه کانال خود و افزایش سهم بازار خود چیست؟

سهامداران کانال می توانند منتظر توسعه ی MPS در قالب استراتژی نسل بعدی باشند. تجزیه و تحلیل ترافیک بزرگ داده ها، تحرک، دگرگونی دیجیتال، برنامه های هوشمند و سیستم های حمل و نقل هوشمند (ITS) به ایجاد علاقه و اشتیاق در خاورمیانه ادامه می دهند. همکاران کانال باید همکاری کنند و به جای نمایندگان فروش مستقل، به عنوان یک گروه از ارائه دهندگان، کار کنند. آنها باید پیشرفت کنند، روش ها و منابعی برای مطابقت با انتظارات مشتری اختصاص دهند و همچنین به پرورش روابط مشتری مدارانه بلند مدت و سودده بپردازند.

برنامه Partner Plus شرکت زیراکس، یک برنامه جدید شریکی کانال مبتنی بر شایستگی، برای نمایندگان فروش دومین لایه در DMO (عملیات در حال توسعه بازار) است، که به توسعه مهارت های افراد به عنوان پایه ای برای به دست آوردن فرصت های جدید بازار تمرکز دارد. فرآیند صدور گواهینامه یک اهرم توانمندساز کلیدی برای شرکا و مشتریان شرکای ماست برای کمک به ایجاد تفاوت در کسب و کار خود و به دست آوردن یک مزیت رقابتی.


اخبار مرتبط با این خبر
ردیفتیترتاریخ
1 زیراکس برای تغییرات آماده است ۱۳۹۵ يکشنبه ۴ مهر


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :