English

سمینار بسته‌بندی و جایگاه آن در بازاریابی کالاهای صادراتی در سمنان برگزار شد

آرشیو خبر بازدید: 2116 کد مطلب: 2251  

سمینار بسته‌بندی و جایگاه آن در بازاریابی کالاهای صادراتی در سمنان برگزار شد

خبرگزاری تسنیم
نخستین سمینار آموزشی بسته‌بندی و جایگاه آن در فرآیند بازاریابی و فروش کالاهای صادراتی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان برگزار شد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۶ بهمن ساعت 11:02

قاسم‌زاده سنگرودی از فعالان اقتصادی ظهر امروز در این سمینار، اظهار داشت: امروزه در دنیای تجارت فرآینده بسته‌بندی کاملا مکانیزه و ماشینی انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به نقش مهم بسته‌بندی کالاها در فروش کالاها و جذب بازارهای جهانی، افزود: بسته‌بندی به مثابه نخستین برخورد بصری مخاطب با کالا، در میزان فروش کالاها از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

 

وی ادامه داد: امروزه برند و شناسنامه کالاها در قالب بسته‌بندی‌های مدرن به مشتریان کالاها در بازارهای جهانی عرضه می‌شود‌.

 

این فعال اقتصادی، با بیان اینکه ارتباط بین تولید‌کنندگان کالاها و بازارهای جهانی از معبر برندینگ، هالوگرام، کیفیت برتر و بسته‌بندی کالاها اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: بسته‌بندی کالاها در ایران از پیشینه بسیار طولانی برخوردار نیست و لذا باید از تجربه‌های دیگران در این بخش استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه بسته‌بندی در ایران، صنعتی جوان است که حدود 50 سال قدمت دارد، افزود: این درحالی است که بسته‌بندی کالاهای صادراتی در کشورهای توسعه‌یافته بیش از دو قرن قدمت دارد.

 

قاسم‌زاده سنگرودی، با اشاره به توجه ویژه تولیدکنندگان کشورهای توسعه‌یافته به بسته‌بندی کالاها، افزود: امریکا، چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا و بسیاری از کشورهای اروپایی از پیشروترین کشورها را در حوزه بسته‌بندی کالاهای صادراتی هستند.

 

 

 


اخبار مرتبط با این خبر


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :