English

ارزش بفروشید

آرشیو خبر بازدید: 1782 کد مطلب: 1020  

ارزش بفروشید

piworld/سوسن ریاحی
وقتی که شما چگونگی بازار و موقعیت کسب و کارتان را در نظر می گیرید، همیشه یک واقعیت ساده را به خاطر داشته باشید: مشتریان، شما را به این منظور می خواهند که شرکت و زندگیشان را بهتر کنید.
۱۳۹۳ شنبه ۱۱ بهمن ساعت 20:03

 آیا بازاریابی شما به وضوح به آنها می گوید که چگونه می­توانید این کار را درست انجام دهید؟ یا شما صرفا به آنها حقایقی را در مورد مرغوبیت محصولات و ایده­­ های خود به آنها می­گویید و امیدوار خواهید بود که تیرتان به هدف می­خورد؟ اگر می­خواهید بازاریابی ساده­ ای را بمنظور تاثیر و بازده بیشتر انجام دهید،زمان آن فرا رسیده که ارزش خود را بفروشید. به عبارت دیگر، باید از بازاریابی که بیش از حد در مورد شرکت و محصول شما طوفان بپا می کند دست بکشید، و تمرکز خود را بر فروش ارزشی که می توانید برای مشتریان خود داشته باشید، بگذارید.

 

نشان دهید که چگونه می­توانید برای مشتریانتان، موفقیت به ارمغان آورید

 

مخاطبان یک چیز از خود می پرسند: "آنها برای من چه دارند ؟" به یاد داشته باشید، مشتریان روزانه شاهد بسیاری از پیام­های بازاریابی هستند. از رسانه ­های اجتماعی تا تلویزیون و بیلبوردهای تبلیغاتی، همه ما متناوبا تعدادی پیام­های بازاریابی را در روز می بینیم. اگر می­خواهید شما در بین این همه شلوغی برجسته باشید، تمرکز خود را بر روی برجسته ­سازی ارزشی که می توانید در اختیار مشتریان قرار دهید بگذارید. بجای اینکه تنها مانند دیگر برندها نادیده گرفته شوید، مستقیما درمورد نیازهای آنها صحبت کنید.این پیام شما به یک پیام مرتبط تبدیل خواهد کرد.

 

مخاطبانتان را درک کنید

اگر می­ خواهید به مشتریانتان نشان دهید که چه ارزشی برای آنها دارید، شما باید درک کنید که آنها که هستند و چه می ­خواهند. نقاط ضعف آنها چیست؟ با چه مشکلاتی مواجه هستند که شما می توانید به حل آن کمک کنید ؟ پاسخ به این سوالات  شما را به قلب آنچه کسب و کار شما می ­توانید برای آنها انجام دهد، هدایت می کند.

اطلاعات آماری مانند سن، وضعیت حرفه­ ای و غیره به شما در این تلاش کمک می­ کند، اما برای درک واقعی مشتریان و نیازهایشان، باید عمیق­تر حفاری کرد و آنچه که آنها را نگران می کند را دریافت و اینکه شما چه کاری در این باره از دست شما بر می­ آید.

شما در وهله اول با نگاه به عبارات جستجو و جایی که این ترافیک از آن می­آید، درمی یابید که چه چیز مشتریان را به سمت کسب­وکار شما سوق می دهد و همچنین اتصال به رسانه­ های اجتماعی ، برای پیدا کردن آنچه مشتریان در مورد مشکلاتشان صحبت می کنند و نیاز به حل آن دارند.

 

تمرکز بر مزایا

 

واضح است در حال حاضر بازاریابی شما نیاز به تمرکز بر منافعی دارد که می­ توانید به مشتریان خود ارائه دهید و آنچه که آنها نیاز دارند، نه در لیستی از ویژگی­ها یا مشخصات. اما،این واقعا به چه معناَست؟ برای مثال شما نرم­ افزاری را می فروشید که معیارهای جامعی از چاپ را ارائه می­ دهد .این معیارها خود،جزئی از ویژگی­هاست."معیارهایی که به در درک کسب و کار شما کمک می کند" زمانیکه نوبت به فروش مزایایی برای مشتریان می رسد، اجازه دهید بفهمند که این معیارها می­تواند در افزایش درآمد کسب و کار چاپخانه ی آنها ، و یا ذخیره زمان صرف شده در تجزیه و تحلیل معیارهای پیچیده و آزاد کردن آنها برای تمرکز در کسب و کارشان کمک می­کند.

 

مشتریان در انتظار شما هستند که مشکلاتشان را حل کنید. به وضوح نشان دهید که چگونه می­توانید این کار را انجام دهید و یک پیام بازاریابی واقعی بسازید ، فروش و شهرت خود را بسادگی افزایش دهید.


اخبار مرتبط با این خبر
ردیفتیترتاریخ
1 ارزش بفروشید ۱۳۹۳ شنبه ۱۱ بهمن


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :