English

عنوان شغل شما درباره ی شما چه می گوید؟

آرشیو خبر بازدید: 1682 کد مطلب: 1014  

عنوان شغل شما درباره ی شما چه می گوید؟

piworld/سوسن ریاحی
آیا می دانید که در زمان نوشتن این متن 9593 نفر در LinkedIn هستند که در پروفایل خود از عبارت "فروش محصولات چاپ" یا "ارائه خدمات چاپ" استفاده کرده اند؟
۱۳۹۳ شنبه ۱۱ بهمن ساعت 07:59

 آیا می دانید که در زمان نوشتن این متن 9593 نفر در LinkedIn  هستند که در پروفایل خود از عبارت  "فروش محصولات چاپ" یا "ارائه خدمات چاپ" استفاده کرده اند؟ این بدان معناست که بسیاری از رقبای شما در LinkedIn  حضور دارند. و آن نیز بدان معنی است که جلب توجه مشتری بالقوه دشوار است.

 

اگر شما مدیر فروش  شرکت چاپ X هستید، یعنی شما مانند اکثریت دیگر افراد دست اندرکار چاپ در LinkedIn  تمایل دارید که مشتریان را فراخوانید.

چرا باید مشتریان به شما یا پروفایل شما توجه کنند؟ از همه بدتر هنوز بسیاری از افراد در صنعت ما حتی "چاپ" را در پروفایل خود ذکر نمی کنند. چگونه مردم بفهمند که شما به آنها مربوط هستید؟

به همین دلیل حیاتی است که عنوان شغل جالبی داشته باشید.

عنوان شغلی شما دیگر باید دلالتی بر ارشدیت شما در یک شرکت باشد که هدف آن تعامل با چشم­ انداز و مشتریان شماست. به مردم بیشتر در مورد آنچه شما برای آنها دارید، بگویید. محصولات ، راه­ حل­ها و خدمات خود را ذکر کنید. طنزآمیز باشید. مهمتر از همه، به یادماندنی باشید.

در اینجا پیشنهاداتی برای این­که چگونه بیادماندنی­ تر باشیم را برای شما بیان می کنم:

برتر و چشم­گیر باشید چه آنلاین چه آفلاین

این پیشنهادات تنها بر رسانه­ های اجتماعی اعمال نمی­ شود. اینها به همان اندازه که  قابل طرح در جلسات با مشتری است،دررویدادهای شبکه­ ای و نمایشگاه­های تجاری قابل اجرا است. ما در یک جهان شلوغ هستیم و حیاتی است که شما در اولین برخورد تاثیری به یاد ماندنی بگذارید همچنین کارت ویزیت شما باید به گونه ­ای باشد که باعث شود  آنها بخواهند مکالمه­ ی طولانی ­تری با شما داشته باشند.

شما کمتر از 60 ثانیه برای جلب توجه یک چشم ­انداز فرصت دارید

عنوان شغل شما بخش حیاتی از این 60 ثانیه است.


اخبار مرتبط با این خبر
ردیفتیترتاریخ
1 عنوان شغل شما درباره ی شما چه می گوید؟ ۱۳۹۳ شنبه ۱۱ بهمن


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :