English

شش گام آماده شدن برای رشد

آرشیو خبر بازدید: 1816 کد مطلب: 982  

شش گام آماده شدن برای رشد

اگر شما تمایل به افزایش درآمد چاپ خود به عنوان فروشنده و یا نماینده ی خدمات مشتری دارید،آیا تابحال در مورد اهمیت آماده شدن برای رشد فکر کرده اید؟
۱۳۹۳ يکشنبه ۵ بهمن ساعت 12:10

  قبل از راه­ اندازی یک خدمت یا قابلیت جدید و یا گرفتن نوع جدیدی از مشتری، مهم است که به آن فکر کنید.

فرهنگ غالب ما می گوید، "فقط آن را انجام بده" و ما را تشویق می کند که فقط وارد کار شویم و در مسیر انجام ، آن را درک کنیم. این ممکن است در برخی شرایط کار برد داشته باشد،اما آماده شدن برای یک فرصت رشد، احتمال نتیجه ی موفقیت مورد نظر ما را افزایش می دهد.

در اینجا چند گام را بیان می کنم تا اطمینان حاصل کنید شما برای رشد آماده هستید.،مراحلی که باید دنبال بصورت دقیق دنبال شود.

تجهیز تیم

قبل از اینکه ما بتوانیم به جلو حرکت کنیم، نیاز داریم که مطمئن شویم تیم خود را برای رسیدگی به آنچه قرار است پیش بیاید مجهز کرده ایم. چه مهارتی را باید یاد بگیرند و به چه آموزشی نیاز دارند؟ اغلب اوقات، ما می توانیم آموزش­ها و منابع  مورد نیاز را از تامین کنندگانمان که آماده و مشتاق به همکاری هستند تا در مسیر موفقیت به ما کمک کنند ،فرابگیریم که البته به معنای موفقیت بزرگتری برای آنها هم هست.  قبل از راه اندازی یک فرصت جدید تیم خود را تجهیز کنید.

آمار احتیاجات خود را داشته باشید

قبل از راه ­اندازی یک سرویس جدید چاپ یا خدمات ویژه برای مشتریان جدید، آنچه برای موفقیت نیاز دارید را بیابید. آیا احتیاج به افراد بیشتر است؟ آیا مجموعه ای از مهارت­های جدید است؟ آیا قابلیت نرم ­افزار بیشتری نیاز است؟ آیا یک منبع جدید می خواهید؟ آیا دانش یا مهارت­های جدید لازم دارید؟ اگر از قبل آنچه مورد نیاز است را حساب کنید، بهتر برای فرصت رشد آماده خواهیدبود.

موجودی بگیرید

زمانی که ما  تیم وآمار مورد نیاز را حساب کردیم،  نیاز بعدی ما چک کردن تمام منابعی است که داریم. آیا ما افراد، پول، تامین­ کنندگان، نرم افزار و دیگر منابع برای راه­ اندازی محصول چاپ، خدمات، و یا مشتری جدید را داریم؟ ما در حال حاضر می­ توانیم به شکاف میان آنچه مورد نیاز است و آنچه می خواهیم را بپردازیم و یک طرح برای پر کردن این فاصله ایجاد کنیم تا ما را برای رشد پیش­رو آماده کند .

سازماندهی منابع

زمانی که تیم ما مجهز شد و شکاف بین منابع ما پر شد، زمان آن فرارسیده که به سازماندهی منابع  بپردازیم. اطمینان حاصل کنید که افرادی مسئول دارید که مسئولیت رسیدگی به هر یک از منابع  را بعهده می گیرند. سپس مسئولیت و اختیار به آنها بدهید تا کار را برای آماده شدن برای فرصت چاپ بعدی انجام دهند.

نظارت بر کارگروهی

به منظور پیش بردن فرصت رشد جدید، ما باید مطمئن شویم که همه با هم به عنوان یک تیم کار می کنند. چگونه ما بفهمیم اگر آنها این کار را نکنند؟ تنها یک دستور کار وجود دارد: هدف تیم و برنامه.

افراد باید به عنوان یک تیم کار کنند تا کارکرد موثرشان کاهش نیابد. بدنبال اختلالاتی که باعث عدم پیشرفت می شوند، بگردید چرا که شواهدی وجود دارد که کار تیم به توان حداکثر نرسیده است. فورا آنها را حل کنید تا کارگروهی بزرگ و نتیجه­ ای موفقیت ­آمیز از محصول ، خدمات، و یا مشتری جدید را تضمین کنید.

به جلو پیش روید

حالا آن لحظه فرارسیده که کار را راه اندازی کنید !

 اگر ما یک هدف رشد در قسمتی از کسب ­وکار چاپ خود داریم، اگر می­ خواهیم موفق شویم، مهم  است که ما از قبل آمادگی آن را پیدا کنم .

 

چه ایده­ ها و فرآیندهای دیگری برای شما در راه آماده ­سازی برای رشد کار می کند؟

 

 

 

 

 

 

 


,


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :