English

شرکتهای چاپ باید با استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزایش فروش خود اقدام کنند

آرشیو خبر بازدید: 1849 کد مطلب: 688  

شرکتهای چاپ باید با استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزایش فروش خود اقدام کنند

متیو پارکر/مترجم سوسن ریاحی
بازاریابی های تلفنی دیگر موثر نیست.متیو پارکر،بنیان گذار روابط سودآور چاپ چنین می گوید:سه دلیل برای اینکه چرا شرکتهای چاپ باید با استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزایش فروش خود اقدام کنند،وجود دارد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۰ آبان ساعت 12:51

 شما چند تماس موفق فروش در یک روز می توانید داشته باشید؟

این سوالی است که در بسیاری از کارگاههای آموزشی رسانه های اجتماعی می پرسم.اکثرفروشنده ها حتی مجربترین آنها برای رسیدن به بیش از ده تماس موفق در روز تلاش می کنند که روندی زمان بر و هزینه براست.

تماسهای غیرمستقیم دیگر راه مناسبی برای فروش نیستند.

با این حال مهم این است که شما چه چیز را جایگزین آن می کنید.

نقش رسانه های اجتماعی اینجا مشخص خواهد شد که درحال حاضر مسیر مهمی برای فروش در بسیاری از شرکتهای چاپ انگلستان است.سه دلیل برای اینکه چرا امروزه رسانه های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردارند را ذکر می کنم که اولین آن هیچ ارتباطی به فروش مستقیم ندارد.

1- شبکه های اجتماعی توجه مشتریان را به سوی شرکت شما جلب می کند.

در حال حاضر رسانه های اجتماعی کانال مهم بازاریابی،محسوب می شوند. بسیاری از مردم هم اکنون برای تحقیق درمورد فروشنده ها به شبکه های اجتماعی روی آورده اند و اگرشما در این شبکه ها نباشید، نادیده گرفته می شوید.

هم اکنون مرتبا مشتریان بالقوه ای که به نمایه های من علاقه مند شده اند و مشتاق ارتباط با من هستند،از طریق رسانه های اجتماعی به من نزدیک می شوند،این روند فروش را برای من راحت تر می کند اما این روند فقط در مورد نزدیک شدن مشتریان به من صدق نمی کند و در مسیرهای دیگر نیز اثرگذار خواهد بود.

2- بهترین راه برای یافتن مشتریان جدید،شبکه های اجتماعی است.

شماباید از شبکه های اجتماعی همان گونه که مشتریانتان استفاده می کنند استفاده کنید.آنها در این شبکه ها به دنبال فروشندگان جدید می گردند و شما می توانید برای یافتن مشتریان جدید از آنها استفاده کنید.

با نگاهی به یک جستجو ی پیشرفته در لینکدین متوجه خواهید شد که این مسیر برای یافتن مشتری دلخواهتان مناسب است.شما می توانید از کلمات کلیدی خاص استفاده کنید، مکان مشتری را مشخص کنید و اگر از مزایای سرمایه گذاری در لینکدین استفاده کنید حتی می توانید مشخص کنید هدفتان از جستجو چیست.

این نوع جستجو راه را برای یافتن مشتریان به ساده ترین شکل باز کرده است که این امکان در سالهای گذشته وجود نداشت.وقتی شما یک جستجوی را کامل می کنید شبکه های اجتماعی به شما راههای بیشتری  نشان می دهند.شبکه های اجتماعی شما را متوجه چشم اندازهای دیگر نیز می کنند.

این روزها بسیار دشوار است که با ارتباط غیر مستقیم با مشتری مورد نظر صحبت کرد درحالیکه این شانس اغلب با اتصال به فیسبوک، توییتر و لینکدین باز است.

با اولین ارتباط این امکان برای شما وجود دارد که یک گفتگو با آنها داشته باشید و شما را درگیر دورنمای جدیدی کند.

وقتی شما در این مرحله هستید یک قانون مهم را به خاطر بسپارید:

3-شبکه های اجتماعی برای فروش غیر مستقیم نیست

یکی از دلایل کلیدی که باعث شکست فعالیت های مردم در شبکه های اجتماعی می شود این است که آنها تلاش می کنند که هرچه زودتر محصولاتشان را به فروش برسانند.

شبکه های اجتماعی برای اشتغال و تعامل هستند.

وقتی شما روابط تان را با مخاطب تان محکم می کنید وقت آن رسیده که او را به دنیای واقعی برده و در این زمان شما می توانید مکالمه فروش تان ر آغاز کنید و به جای ارتباط غیر مستقیم، یک ارتباط مستقیم برقرار کنید.

حال سوال این است که آیا واقعا شبکه های اجتماعی می توانند تغییری در شرکتهای چاپ ایجاد کنند؟!

 


,


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :