English

رشد حدودا 6 درصدی بازار چاپ بزرگ تا سال 2016

آرشیو خبر بازدید: 1238 کد مطلب: 283  

رشد حدودا 6 درصدی بازار چاپ بزرگ تا سال 2016

بر اساس یک گزارش تحقیقاتی درباره بازاریابی جدید بازار چاپگر -فرمت بزرگ (Large Format Printer) تا سال 2016 به 12.5 میلیارد با نرخ رشد سالیانه جمعی 5.7 درصد خواهد رسید.
۱۳۹۳ شنبه ۲۴ خرداد ساعت 14:50

 بر اساس یک گزارش تحقیقاتی درباره بازاریابی جدید بازار چاپگر -فرمت بزرگ (Large Format Printer) تا سال 2016 به 12.5 میلیارد با نرخ رشد سالیانه جمعی 5.7 درصد خواهد رسید.

در این گزارش با عنون « پیش بینی بازار چاپگرهای جوهرافشان فرمت بزرگ  2011-2016» همچنین درباره چالش های پیش روی این بازار و راهکارهای عبور از این موانع بحث شده است.

مفهوم چاپ جوهری ابتدا در قرن نوزدهم شکل گرفت و فناوری آن در دهه 1950 رشد چشمگیری یافت. در اواخر دهه 1970؛ آن دسته از چاپگرهایی که می توانند تصاویر دیجیتالی رایانه ای را بازتولید کند، در همین دهه توسط HP و کنون طراحی و روانه بازار شدند.

چاپ بزرگ شکلی پیشرفته از تبلیغات رسانه های چاپی است از جمله بنرها و بیلبوردها. این نوع چاپ در سال های اخیر بعد از رکورد مالی سال 2008 دچار مشکلات فراوانی شده است. در شرایط فعلی، شرکت های بیشتری علاقمند شده اند تا با تبلیغات چاپی برای محصولات خود مشتری پید کنند. در اینجاست که نقش چاپ بزرگ بیش از پیش برجسته می شود.


,


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :