English

آیا دوران تبلیغات در روزنامه های به پایان رسیده است؟

آرشیو خبر بازدید: 1253 کد مطلب: 275  

آیا دوران تبلیغات در روزنامه های به پایان رسیده است؟

با ظهور رسانه های دیجیتالی همیشه این بحث مطرح بوده است که آیا دوران تبلیغات چاپی بخصوص در روزنامه ها به پایان رسیده است.
۱۳۹۳ شنبه ۲۴ خرداد ساعت 08:39
روزنامه،تبلیغات

 با ظهور رسانه های دیجیتالی همیشه این بحث مطرح بوده است که آیا دوران تبلیغات چاپی بخصوص در روزنامه ها به پایان رسیده است.

درآمد ناشی از این تبلیغات در چند سال اخیر کم و بیش به حیات خود ادامه داده است اما برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که دوران این نوع تبلیغات به پایان خود نزدیک شده است.

کوین رابرتس مدیر اجرایی شرکت ساتچی که یکی از بزرگ ترین شرکت های تبلیغاتی در جهان است در نشست تجارت جهانی در سیدنی پیش بینی کرد درآمد ناشی از تبلیغات در روزنامه های چاپی در طول دو سال آینده حدود یک چهارم افت خواهد کرد.

به گفته رابرتس,  این درآمد از 1.9 میلیارد دلار به 1.4 میلیارد دلار کاهش خواهد یافت.

وی این اظهارات را در پاسخ به کسانی مطرح کرد که اعلام کرده بودند روزنامه ها تا سال های سال به حیات خود ادامه خواهند داد و تبلیغات چاپی نیز در کنار این روند همچنان سودآور خواهد بود. 


,


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :