English

مصرف کنندگان چاپ

آرشیو خبر بازدید: 1773 کد مطلب: 1131  

مصرف کنندگان چاپ

piworld/سوسن ریاحی
بنظر عجیب می آید، من هرگز خودم به عنوان یک مصرف کننده خدمات چاپ به این موضوع فکر نکرده بودم، تا زمانی که در کنار چاپخانه داران، ارائه دهندگان خدمات و افراد این صنعت وقت گذراندم. گمان می کنم که این یک راه آسان برای جمع کردن همه ی ماست. با اینکه چگونگی استفاده از خدمات چاپ تنها یک بخش از لیست طولانی من از مسئولیت ها به عنوان یک مدیر آژانس تبلیغات تولید،سوپروایزر،مدیر خدمات محصولات است.
۱۳۹۳ جمعه ۱۵ اسفند ساعت 09:27

 به نظر من، سه نوع مصرف کننده خدمات چاپ وجود دارد: آژانس­های تبلیغاتی، کارگزاران (واسطه ها) و مسئولین تدارکات سازمانها(کارپردازان).

مصرف کنندگان آژانس­ها ی تبلیغاتی در بخش خلاق مجموعه کار می کنند و مسئولیت و نفوذ در ایجاد کار، از جمله توصیه فرآیندهای چاپ و کاغذ، معرفی چاپ و بازاریابی تکنولوژی جدید، کار با چاپخانه داران و تیم­های داخلی برای به دست آوردن بیشترین سروصدا برای چاپ... و چیزهایی از این قبیل است.

کارگزاران(واسطه ها) فقط وجود خارجی دارند. آنها در بین ارائه دهندگان خدمات و درخواست کنندگان سرویس می نشینند و  برای تلاش­های خود کمیسیون دریافت می کنند.من کارگزارانی می شناسم که به طور فعال به مشتریان کمک می کنند وبه آنها مشخصات محصول  یا توصیه هایی را ارائه می دهند. اما در تجربه ای که من داشتم  آنها اغلب به دنبال سفارش گرفتن و کار کردن با تامین­کنندگان هستند که بتوانند بیشترین کمیسیون را بگیرند.مشاهدات این را نشان می دهد ، البته نمی شود گفت که همه این گونه­اند.

مسئولین تدارکات(کارپردازها) را هرجا که خریداران شرکت وجود دارند می­توانید بیابید.  بعضی از آنها بسیار در زمینه­ی چاپ تحصیل کرده اند و برای شرکت­های بزرگ با قدرت خرید گسترده کار می کنند.

بقیه به معنای واقعی کلمه چاپ را می خرند یا لوازم اداری، و هر چیز دیگری که مورد نیاز است را تهیه می کنند. در این صورت، آنها ممکن است با کارگزاران کار  کنند تا به آنها یاری برسانند، و یامشخصات "تایید شده" را به فروشندگان شرکت ها ارسال کنند و تصمیم بگیرند چه کسی براساس هزینه ها از آن استفاده کند.

اینجاست که طبقه بندی دوست داشتنی ما در هم تنیده می شود ...  حالا وارد موجی از شرکت های مدیریت چاپ و مدیران چاپ آنها می شویم. آیا آنهاخریداران آژانس هستند؟ کارگزاران؟ تدارکات؟ یا ترکیبی از تمام اینها با برخی از شکلگیری شناور بر اساس نیازهای مشتری؟

 من مطمئن نیستم افراد علاقه­ای به این موضوع دارند یا نه و اصلا می خواهند بدانند چه هستند و یا می خواهند جز کدام دسته طبقه­بندی شوند. فقط چیزی که از آن مطمئنم این است که این مسئله ،موضوع جدیدی نیست.

اخیرا در گروه لینکدین من، بحثی درباره­ی شرکتهای مدیریت چاپ بود که من به آرامی از این بحث کنار کشیدم بعد از اینکه به این نتیجه رسیدند که آژانس ها  / برندها / بازاریابان اگر  مجبور به پرداخت حقوق و مزایا به مدیران تولید چاپ نباشند ، می توانند بیشتر به چاپ بپردازند، من با خشم تایپ کردم که هیچ راهی سریعتر از این نبود که همه چیز چاپ را به هزینه ها ارتباط دهیم و هنرمندان این روند را حذف کنیم. اما مسائل بزرگتری در طول این بحث بوجود آمد که ممکن است برای شما نیز مهم باشد. چگونه شرکت های مدیرت چاپ می توانند حقوق و مزایای کارمندانشان را بپردازند و مشتریان چاپ خود را افزایش دهند؟و نهایتا چه کسی به قیمت تامین کنندگان، و کار با تامین کنندگانی که به آنها سود میرسانند، اهمیت میدهد؟

سال جدید زمان خوبی برای ارزیابی خریدارانی است که با آنها کار می کنید، و با تلاش آگاهانه به آنها کمک کنید که کارشان را نگه دارند!

روی سخنم با همه ی آن چاپخانه دارانی است که هر هفته زمانی را برای ارسال تعدادی اطلاعات آموزشی به مشتریانشان می گذارند و کمک می کنند که با آنها مرتبط بمانند و با هوشمندی چاپ انجام دهند.این موضوع فراتر از روابط یک ساختمان است.اینگونه جلو ضرر را می گیرید و این شامل :کاغذفروشان ، صحافان و محصولات نهایی نیز می شود.

نظر شما چیست؟ آیا شرکت های مدیریت چاپ به سادگی با عنوان جدید کارگزاران کار می کنند؟ آیا مزایایی برای چاپخانه داران از این طریق وجود دارد؟ آیا این روند جدید برای چاپ "خوب" است؟


,


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :