English

ایده هایی برای تمایز کسب وکار چاپ شما

آرشیو خبر بازدید: 2299 کد مطلب: 1013  

ایده هایی برای تمایز کسب وکار چاپ شما

billprettyman/سوسن ریاحی
آیا تابحال برای تمایز کسب و کار چاپتان با دیگران روش هایی را امتحان کرده اید؟
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۲ بهمن ساعت 07:21

 

 

این امر به ویژه در یک بازار شلوغ که در آن بسیاری از بازارهای چاپ در حال سقوط هستند، بسیار چالش برانگیز است. ازنظر ارزشها ، موضوع روز هستند و مشغول شدن با آن می­تواند فرصت­های اطراف را تحت الشعاع قرار دهد.

اگر شما به دنبال ایده برای تمایز کسب و کار چاپ خود هستید، در اینجا چند نکته را برای شما یادآور می شوم :

تخصص فنی

یکی از بهترین راه­هایی که خود را می توانید متمایز سازید این است که کارشناسان فناوری اطلاعات (IT)  را به منظور توسعه خدمات جدید برای مشتریان ، استخدام کنید. این ممکن است به طراحی وب سایت، تجارت الکترونیک، و یا استخراج اطلاعات از مشتریان شما منتهی شود که به بهتر شدن بازار محصولات و خدمات شما کمک می کنند. همه ی این راه­کارها نیاز به کارشناس IT  دارد و همه ­ی توزیع­کنندگان چاپ مایل به سرمایه­گذاری در آن زمینه نیستند، اما اگر شما مایلید، می­توانید مهارت­های فنی خود را به سطحی برسانید که شما را در این رقابت متمایز سازد.

تخصص بازاریابی

شما ممکن است بخواهید بر روی کارشناسان بازاریابی سرمایه­گذاری  کنید که توانایی برقراری ارتباط و تعامل با مشتری را داشته باشند. بازاریابان  کلمات و طرز سخن گفتن مخصوص به خود را دارند و اگر شما شخص مناسب را بیابید، آنها می­توانند با مکالمات بازاریابی استراتژیکی با مشتریان شما برقرار کنند. بازاریاب شما می­تواند در  استخراج اطلاعات پشتیبانی و تجزیه و تحلیل داده ها شما را یاری دهد و همچنین می­تواند خدمات و مهارتهایی را ارائه دهد که  بسیاری از شرکت­ها حاضر نیستند برای این کار بودجه­ ای اختصاص دهند. با استفاده از تخصص بازاریابان می توانید مشتری را جذب کرده و همچنین نام و آوازه ی شما به سطح جدیدی ارتقا می­یابد که باعث افتراق شما در این رقابت خواهد شد.

طراحی گردش­کار

این شبیه به تخصص فنی است. بسته به مشتری، شما ممکن است اولویت را به تخصص فنی و یا بازاریابی دهید. هنگامی که با تخصص فنی همگام شوید، در مورد چگونگی گردش کار مشتری خود ، بابکارگیری نرم­افزارهایی برای اجرای بهبود روند کار صحبت کنید.می تواند برنامه­های سفارشی برای کامپیوتر،برنامه های کاربردی برای iPad، و یا برنامه­های کاربردی برای تلفن همراه باشد. هنگامی که شما توانایی طراحی مجدد گردش کار برنامه­ی کسب و کار مشتری خود را داشته باشید، شما ارزشی را برای خود ساخته و در بین رقبا متمایز خواهید شد.

شفافیت

ارائه خدمات و عملکرد شفاف را به عنوان برون سپاری فرآیند کسب و کار شرکت در نظر بگیرید. بسیاری از فعالان چاپ برنده کسب و کار میشوند چرا که آنها مایلند فاکتوری را از تولید کننده خود با جزئیات کلی به مشتری ارائه دهند، به این ترتیب، مشتری اطمینان حاصل می کند که محصول یا خدمات را با قیمت مناسب و  از شما دریافت می کند.

شرکای جدید

اگر چاپخانه کوچکتری دارید، شما هم می­توانید به ارائه این خدمات و افزایش تخصص خود با اتصال به شرکای خدمات بپردازید. این شریکان خدمات می­توانند در صورت لزوم شما را موقعیتی قرار دهند که جلوتر از زمان حرکت کنید و به هر طرف این معامله بهره برسانید. کمی ترسناک به نظر میرسد، اما با کارهای موقت یک چاپخانه دار هیچ تفاوتی نمی کند. شما  ارتباط با مشتری را حفظ می کنید و مشتریان به شما اعتماد  می کنند که با وجود این تخصص ، راه­کارهای جدید برای آنها به ارمغان آورید، می خواهد آنها برای شما به طور مستقیم کارکنند یا نه. باز هم، این یک راه عالی برای تمایز در چاپخانه ی شماست.

راه­های بسیاری برای ایجاد تمایز بین کسب و کار چاپ شما و دیگران وجود دارد.

کلید موفقیت این است که بر این باور باشید که برای برد در این رقابت و حفظ مشتری قرار نیست که همرنگ جماعت شوید.اگر با شریکان جدید آغاز کنید لازم نیست سرمایه­ی زیادی را بگذارید.

شما از چه روش­های برای تمایز از رقبا در کسب و کار چاپتان استفاده می کنید؟

 

 


,


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :