پایگاه اطلاع رسانی صنعت چاپ ایران
چگونه کنفرانس مطبوعاتی برگزارکنیم؟

در جلسات توجیهی مطبوعات، شرکت ها باید متوجه چند نکته باشند.

   هفته فناوری جیتکس (Gitex) پیش­رو است و بسیاری از شرکتها تلاش می کنند که توجه رسانه­ ها را بسوی خود جلب کنند. بسیاری از شرکتها به کنفرانس­های مطبوعاتی می روند به منظور اینکه  با بسیاری از روزنامه­ نگاران در یک نمایش بی­پرده و رودرو در ارتباط باشند. بااین حال گاهی اوقات آنها فرضیه کلی ازیک کنفرانس مطبوعاتی زنده را فراموش می کنند. به عنوان یک قاعده کلی یک کنفرانس مطبوعاتی برای موقعیت­های خاص برگزار می­شود، زمانی که شما واقعا می خواهید  تاثیرگذار باشید.

این نشست باید بصورت پرسش و پاسخ باشد، شما می توانید یک پیشرفت مهم را اعلام کنید و به توضیح مفاهیم مهم محلی و گسترده ­تر آن بپردازید. متاسفانه بااینحال اینجا در منطقه ما بیشتر شاهد گسترش انتشار مطبوعات هستیم.

نمایندگان شرکتها اطلاعات در دسترس که در حال حاضر از طریق وبسایت و یا در مطبوعات منتشر شده ­اند را ارائه می­دهند. هیچ تعامل معناداری بین سخنرانان و روزنامه­نگاران وجود ندارد. اگر عادلانه بنگریم خواهیم دید که روزنامه­ نگاران نیز تمایلی به پرسیدن سوالات دشوار ندارند.

 کنفرانس مطبوعاتی موقعیت مناسبی برای روزنامه ­گاران و شرکت­ها برای کسب اطلاعات بیشتر از یکدیگر است، پس بیاید ارزش خبری آن را حفظ کنیم.

 

 

 

منتشر شده توسط ME Printer/سوسن ریاحی در تاریخ ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۰ آذر
کدخبر:804منبع:ME Printer/سوسن ریاحیتاریخ انتشار:۱۳۹۳ بيست آذرلینک خبر: http://www.baketabonline.ir/Pages/News-804.aspx