پایگاه اطلاع رسانی صنعت چاپ ایران
گزارش پیش بینی بازار جهانی ناشران کتاب تا سال 2022 منتشر شد

گزارش پیش بینی بازار جهانی ناشران کتاب تا سال 2022 توسط Business Research Company منتشر شد. این گزارش که در 300 صفحه به چاپ رسیده ، بازار ناشران کتاب را بر حسب اندازه و پیشینه رشد و پیش بینی آن در آینده، با سایر بخش های بازار رسانه های چاپ، مقایسه می کند و نسبت تولید ناخالص داخلی ، هزینه سرانه ، سنجش شاخصهای ناشران کتاب را مورد تجزیه وتحلیل قرار می دهد.

 

بزرگترین و سریعترین بازار در حال رشد برای ناشران کتاب کجاست؟ چه رابطه ای بین  بازار با اقتصاد کلان ، دموگرافی و سایر بازارهای مشابه وجود دارد؟ چه نیروهایی بازار را به سمت جلو پیش می برند؟

 گزارش جهانی بازار ناشران کتاب به همه این سؤالات و بسیاری از موارد دیگر پاسخ می دهد.



این گزارش، خصوصیات بازار، اندازه و رشد ، تقسیم بندی ، تقسیمات منطقه ای و کشوری، چشم انداز رقابتی ، سهام بازار ، روندها و استراتژی های این بازار را تحت پوشش قرار می دهد. همچنین این گزارش، رشد پیشین و پیش بینی شده بازار را با توجه به منطقه جغرافیایی، بررسی می کند و این  بازار را درون چارچوبی گسترده تر از بازار رسانه های چاپی قرار داده و آن را با سایر بازارها مقایسه می نماید.

 

 

 

بازار ناشران کتاب، شامل درآمدهای حاصل از نهادهایی (سازمانها ، تاجران شخصی و شرکا) است که در حوزه طراحی ، ویراستاری و  اقدامات بازاریابی لازم برای تولید و توزیع کتاب ها، فعالیت دارند. ممکن است این مؤسسات،  کتاب ها را به صورت چاپی ، الکترونیکی یا صوتی منتشر کنند که محصولات آنها عبارتند از:  اطلس ها ، کتابهای مذهبی ، کتابهای درسی مدرسه یا دانشگاه ،

 

پیش بینی بازار جهانی ناشران کتاب تا سال 2022 ، اطلاعات مهمی را برای ارزیابی این بازار، در اختیار  استراتژیست ها ، بازاریابان و مدیران ارشد قرار می دهد.

 

در این گزارش به مواردزیر اشاره شده است:

  دستیابی به چشم اندازی جهانی همراه با  جامع ترین گزارش موجود در مورد این بازار که بیش از 50 منطقه جغرافیایی  تحت پوشش .

 

·         ایجاد استراتژی های منطقه ای و کشوری طبق داده های محلی و تجزیه و تحلیل  آنها.

 

·         شناسایی بخش های قابل رشد برای سرمایه گذاری.

·         داشتن عملکرد بهتر نسبت به رقبا با استفاده از  داده های پیش بینی شده، اهرم ها و روندهای شکل دهنده بازار .

·         درک مشتریان بر اساس آخرین یافته های تحقیقات بازار.

·         آزمایش مقایسه ای عملکرد در برابر رقبای کلیدی.

·         استفاده بهینه از روابط بین مجموعه داده های کلیدی برای استراتژی سازی برتر.

 

 

 

این گزارش در بخش خصوصیات بازار، بازار را تعریف کرده  و آن را شرح می دهد.

 

در بخش اندازه بازار، به پیشینه رشد و پبش بینی آینده می پردازد و درتقسیم بندی های بازار،  بازار را به بازارهای فرعی تقسیم می کنند.

 

در بخش تقسیمات منطقه ای و کشوری، بازار و اندازه آن بر اساس جغرافیا،  تجزیه و تحلیل شده  و پیشینه رشد و پیش بینی آنها ، با هم مقایسه می شوند.  این بخش، همه مناطق کشورهای توسعه یافته کلیدی و بازارهای مهم نوظهور را در بر می گیرد. مقایسه ها  بر اساس جمعیت و اقتصاد آن کشور انجام می شود تا اهمیت بازار هر کشور و نحوه تغییر آن مشخص شود.

 

 

 

چشم انداز رقابتی، ماهیت رقابتی بازار ، سهام بازار و شرکت های پیشرو را توصیف می کند. معاملات مالی کلیدی که بازار را در سالهای اخیر شکل داده اند، نیز مشخص می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

بخش روندها و استراتژی ها، پیشرفت های احتمالی بازار در آینده و رویکردهایی که شرکتها می توانند اتخاذ کنند ، را نشان می دهد.

 

 

 

بخش بازار ناشران کتاب ، بازار ناشران کتاب را بر حسب اندازه و پیشینه رشد و پیش بینی آن در آینده،  با سایر بخش های بازار رسانه های چاپ، مقایسه می کند. نسبت تولید ناخالص داخلی ، هزینه سرانه ، سنجش شاخصهای ناشران کتاب  را مورد آنالیز قرار می دهد.

 

 

 

این گزارش بازارهای تحت پوشش نظیر: کتابهای مصرف کننده، کتابهای آموزشی، کتابهای مذهبی، سایر ناشران کتاب را مورد توجه قرار می دهد.

 

 

 

کشورهای مورد بررسی عبارتند از: آرژانتین ، استرالیا ، اتریش ، بلژیک ، برزیل ، کانادا ، شیلی ، چین ، کلمبیا ، جمهوری چک ، دانمارک ، مصر ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، هنگ کنگ ، هند ، اندونزی ، ایرلند ، اسرائیل ، ایتالیا ، ژاپن ، مالزی ، مکزیک ، هلند ، نیوزلند ، نیجریه ، نروژ ، پرو ، فیلیپین ، لهستان ، پرتغال ، رومانی ، روسیه ، عربستان سعودی ، سنگاپور ، آفریقای جنوبی ، کره جنوبی ، اسپانیا ، سوئد ، سوئیس ، تایلند ، ترکیه ، امارات ، انگلیس ، ایالات متحده ، ونزوئلا ، ویتنام.

 

مناطق: آسیا و اقیانوسیه ، اروپای غربی ، اروپای شرقی ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، خاورمیانه ، آفریقا

دوره زمانی: پنج سال قبل (پیشینه) و بعد (آینده) .

 

 

 

 

 

علاقمندان می توانند این گزارش را با قیمت 4000دلار خریداری نمایند.

منتشر شده توسط researchandmarkets/مترجم:سوسن ریاحی در تاریخ ۱۳۹۸ شنبه ۱۸ آبان
کدخبر:5402منبع:researchandmarkets/مترجم:سوسن ریاحیتاریخ انتشار:۱۳۹۸ هجدهم آبانلینک خبر: http://www.baketabonline.ir/Pages/News-5402.aspx