English

سمت و سوی لیبل مطابق با سلیقه کاربران نهایی

آرشیو خبر بازدید: 3908 کد مطلب: 3863  

سمت و سوی لیبل مطابق با سلیقه کاربران نهایی

print4all/ایپینا
به تازگی نشریه ای که توسط فینات (Finat)، اتحادیه لیبل اروپا منتشر شده، به تحلیل عناصری پرداخته است که بر روی زنجیره تامین لیبل تامین اثر می گذارند، این نشریه بر روی زاویه دید و محیط کاربران نهایی تمرکز کرده است.
۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۵ تير ساعت 08:58

 

فینات در آخرین گزارش خود به تشریح این جنبه ها می پردازد. این نشریه با نگاه عمیقی به آخرین گرایش های صنعت چاپ اروپا نگاه کرده و به بررسی عواملی می پردازد که بر روی زنجیره تامین لیبل تاثیر می گذارند. عواملی مثل فروشندگان مواد، مبدل ها و کاربران صنعتی. این نسخه به ویژه بر روی یک جنبه مهم و در حال تغییر تمرکز می کند: زاویه دید کاربران نهایی

 بهتر است با تعریف محدود فعالیت صنعت لیبل شروع کنیم. در ابتدا، مبدل ها بیش تر  به سمت لیبل های باند باریک متمایل بودند. با این حال، در چند سال گذشته موارد مصرف آن ها چند برابر شده است. امروزه.، مبدل های این بخش به منظور این که به عرضه کننده های همه جانبه تبدیل شوند و به چشم اندازهای تجاری تازه ای دست یابند، به محدوده محصولات خود (که در ابتدا بر روی لیبل های چسبناک تمرکز کرده بود) محصولات موفق دیگری هم اضافه کرده اند. بهتر است به بحث درباره لیبل های استوانه ای، بسته بندی انعطاف پذیر و لیبل های درون قالبی بپردازیم.

 صنعت لیبل از پیشرفت فناوری چاپ دیجیتال سود برده است، چرا که این پیشرفت باعث دستیابی به پروژه هایی با کیفیت بالا و تیراژ کم شده است. صاحبان علامت های تجاری برآورد کرده اند که راه حل های چاپ در سال اینده با +5% رشد مواجه می شوند. این امر بازتاب دهنده تمایل کلی مردم به کاهش تیراژ چاپ است. کاری که منجر به تحویل مبتنی بر زمان واقعی، مدیریت چاپ هایی با چند نسخه (معمولا یک موضوع به زبان های مختلف) و پیروی از تمایل مردم نسبت به شخصی سازی فراوان می شود.

 از نظر کمیت، بیش از دو سوم برندهای تجاری که مورد مصاحبه قرار گرفتند اعلام کردند که نمی خواهند به خاطر فناوری های دیگر لیبل های چسبناک را رها کنند. دلیل این اصلی این امر، انطباق پذیر بودن و اثرگذار بودن این روش تزئینی در بازار پیچیده ای همچون بازار فعلی است. علاوه بر این، استفاده از فناوری های جایگزین تازه در حال افزایش نیست. صاحبان علامت های تجاری که مورد مصاحبه قرار گرفتند برآورد می کنند که در سال 2017، تقاضای جهانی برای لیبل تا 3% افزایش یابد، این آمار تنها کمی کم تر از انتظارات است، اما هم چنان به شکل قابل توجهی بالا بوده و تایید کننده تمایل مثبت نسبت به این بخش است. مبدل های غربی هم چنان بر بازار احاطه دارند، اما بیش از یک سوم صاحبان علامت های تجاری مورد مصاحبه اعلام کردند که در حال بررسی فروشندگانی از نواحی دیگر به ویژه اروپای شرقی هستند.

 

ثبات بین چالش ها و مزایا

علی رغم پیشرفت های صورت گرفته، برای بهبود ثبات محصولات هنوز کارهای زیادی می توان انجام داد. این الویت بازار بسته بندی است و این تحقیق هم بر روی نقاط کلیدی تمرکز کرده است. چالش اصلی هم چنان ارزش گذاری لاینرها هست، گروهی که بعد از به کارگیری لیبل چسبان نادیده گرفته شدند. این یک ماده باارزش است که باید در چرخه کاغذ گهواره تا گهواره و غشاءهای PET/PP مورد استفاده مجدد قرار گیرد. اول از همه، مساله اصلی لجستیک است. به طور کلی، مبدل های لیبل از نظر فیزیکی دور از جایی هستند که لیبل چسبان به کار گرفته می شود، و لاینر نادیده گرفته می شود. حدود 50% کاربرانی که فاینات برای این تحقیق با آن ها تماس گرفته است اعلام کرده اند که از گزینه های بازیابی متفاوت خبر ندارند و بیش از 66% اعلام کرده اند که عمدتا ب خاطر پیچیدگی های لجستیکی در فعالیت های بازیابی شرکت نکرده اند. به این ترتیب، هنوز فضا وجود دارد برای این که توسعه یک مجموعه معمولی از این پردازش پسماند را در یک زنجیره تامین ارتقا داد، آن هم بر اساس منطقی که بر روی تمام جنبه های زنجیره تولید تمرکز می کند.


اخبار مرتبط با این خبر
ردیفتیترتاریخ
1 سمت و سوی لیبل مطابق با سلیقه کاربران نهایی ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۵ تير


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :