گزارش پیش بینی بازار جهانی ناشران کتاب تا سال 2022 توسط Business Research Company منتشر شد. این گزارش که در 300 صفحه به چاپ رسیده ، بازار ناشران کتاب را بر حسب اندازه و پیشینه رشد و پیش بینی آن در آینده، با سایر بخش های بازار رسانه های چاپ، مقایسه می کند و نسبت تولید ناخالص داخلی ، هزینه سرانه ، سنجش شاخصهای ناشران کتاب را مورد تجزیه وتحلیل قرار می دهد.
بزرگترین و سریعترین بازار در حال رشد برای ناشران کتاب کجاست؟ چه رابطه ای بین بازار با اقتصاد کلان ، دموگرافی و سایر بازارهای مشابه وجود دارد؟ چه نیروهایی بازار را به سمت جلو پیش می برند؟
گزارش جهانی بازار ناشران کتاب به همه این سؤالات و بسیاری از موارد دیگر پاسخ می دهد.
این گزارش، خصوصیات بازار، اندازه و رشد ، تقسیم بندی ، تقسیمات منطقه ای و کشوری، چشم انداز رقابتی ، سهام بازار ، روندها و استراتژی های این بازار را تحت پوشش قرار می دهد. همچنین این گزارش، رشد پیشین و پیش بینی شده بازار را با توجه به منطقه جغرافیایی، بررسی می کند و این بازار را درون چارچوبی گسترده تر از بازار رسانه های چاپی قرار داده و آن را با سایر بازارها مقایسه می نماید.
بازار ناشران کتاب، شامل درآمدهای حاصل از نهادهایی (سازمانها ، تاجران شخصی و شرکا) است که در حوزه طراحی ، ویراستاری و اقدامات بازاریابی لازم برای تولید و توزیع کتاب ها، فعالیت دارند. ممکن است این مؤسسات، کتاب ها را به صورت چاپی ، الکترونیکی یا صوتی منتشر کنند که محصولات آنها عبارتند از: اطلس ها ، کتابهای مذهبی ، کتابهای درسی مدرسه یا دانشگاه ،
پیش بینی بازار جهانی ناشران کتاب تا سال 2022 ، اطلاعات مهمی را برای ارزیابی این بازار، در اختیار استراتژیست ها ، بازاریابان و مدیران ارشد قرار می دهد.
در این گزارش به مواردزیر اشاره شده است:
• دستیابی به چشم اندازی جهانی همراه با جامع ترین گزارش موجود در مورد این بازار که بیش از 50 منطقه جغرافیایی تحت پوشش .
· ایجاد استراتژی های منطقه ای و کشوری طبق داده های محلی و تجزیه و تحلیل آنها.
· شناسایی بخش های قابل رشد برای سرمایه گذاری.
· داشتن عملکرد بهتر نسبت به رقبا با استفاده از داده های پیش بینی شده، اهرم ها و روندهای شکل دهنده بازار .
· درک مشتریان بر اساس آخرین یافته های تحقیقات بازار.
· آزمایش مقایسه ای عملکرد در برابر رقبای کلیدی.
· استفاده بهینه از روابط بین مجموعه داده های کلیدی برای استراتژی سازی برتر.
این گزارش در بخش خصوصیات بازار، بازار را تعریف کرده و آن را شرح می دهد.
در بخش اندازه بازار، به پیشینه رشد و پبش بینی آینده می پردازد و درتقسیم بندی های بازار، بازار را به بازارهای فرعی تقسیم می کنند.
در بخش تقسیمات منطقه ای و کشوری، بازار و اندازه آن بر اساس جغرافیا، تجزیه و تحلیل شده و پیشینه رشد و پیش بینی آنها ، با هم مقایسه می شوند. این بخش، همه مناطق کشورهای توسعه یافته کلیدی و بازارهای مهم نوظهور را در بر می گیرد. مقایسه ها بر اساس جمعیت و اقتصاد آن کشور انجام می شود تا اهمیت بازار هر کشور و نحوه تغییر آن مشخص شود.
چشم انداز رقابتی، ماهیت رقابتی بازار ، سهام بازار و شرکت های پیشرو را توصیف می کند. معاملات مالی کلیدی که بازار را در سالهای اخیر شکل داده اند، نیز مشخص می شوند.
• بخش روندها و استراتژی ها، پیشرفت های احتمالی بازار در آینده و رویکردهایی که شرکتها می توانند اتخاذ کنند ، را نشان می دهد.
بخش بازار ناشران کتاب ، بازار ناشران کتاب را بر حسب اندازه و پیشینه رشد و پیش بینی آن در آینده، با سایر بخش های بازار رسانه های چاپ، مقایسه می کند. نسبت تولید ناخالص داخلی ، هزینه سرانه ، سنجش شاخصهای ناشران کتاب را مورد آنالیز قرار می دهد.
این گزارش بازارهای تحت پوشش نظیر: کتابهای مصرف کننده، کتابهای آموزشی، کتابهای مذهبی، سایر ناشران کتاب را مورد توجه قرار می دهد.
کشورهای مورد بررسی عبارتند از: آرژانتین ، استرالیا ، اتریش ، بلژیک ، برزیل ، کانادا ، شیلی ، چین ، کلمبیا ، جمهوری چک ، دانمارک ، مصر ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، هنگ کنگ ، هند ، اندونزی ، ایرلند ، اسرائیل ، ایتالیا ، ژاپن ، مالزی ، مکزیک ، هلند ، نیوزلند ، نیجریه ، نروژ ، پرو ، فیلیپین ، لهستان ، پرتغال ، رومانی ، روسیه ، عربستان سعودی ، سنگاپور ، آفریقای جنوبی ، کره جنوبی ، اسپانیا ، سوئد ، سوئیس ، تایلند ، ترکیه ، امارات ، انگلیس ، ایالات متحده ، ونزوئلا ، ویتنام.
مناطق: آسیا و اقیانوسیه ، اروپای غربی ، اروپای شرقی ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، خاورمیانه ، آفریقا
دوره زمانی: پنج سال قبل (پیشینه) و بعد (آینده) .
علاقمندان می توانند این گزارش را با قیمت 4000دلار خریداری نمایند.