English
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
صفحه اصلی
اخبار داخلی
علمی،فناوری
رویدادها
آموزش
درباره ما
ارتباط با ما
پیوندها
آگهی
آرشیو
Rss
یادداشت
نمایشگاه کتاب 1401 فرصتی برای یک جراحی بزرگ
متون اصلی فلسفه را نخوانیم!
چطور نوجوانها کتابخوان میشوند؟
گفتگو
مدیران نشر، ترجمه را روی سرشان میگذارند، اما تألیف مشابه را رد میکنند...
نویسنده تا غم نان دارد، نمیتواند اثر خوب تألیف کند
علت برتری ترجمهها، کمکاری نویسندگان کودک و نوجوان ایران نیست
تحلیل
نمایشگاهیبا فروشکمتر | نگاهی به آمارهای فروش سیوسومین نمایشگاه کتاب...
چرا کرونا در اروپا موجب «انفجار مصرف محتوا» شد اما در ایران نه؟
آیا مافیای نشر فقط یک سوءتفاهم است؟
نظرسنجی
یادداشت
صفحه 19 از 21
اول
قبلی
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
بعدی
چگونه یک برند قدرتمند بسازیم؟
انتخاب نام تجاری کالا یا خدمتی که در یک صنعت ارائه میشود میتواند سودآورترین بخش از یک استراتژی بازاریابی باشد. در سادهترین تعریف، نام تجاری را میتوان سمبل و نمادی از کالای شما دانست که قادر است...
جای خالی آزمایشهای کیفی
کاغـذ موردنیـاز مـا از کشـورهای گونا گونـی وارد می شـود. چیـن، روسـیه، اندونـزی، برزیـل، کـره، هندوسـتان و برخـی کشـورهای ارو پایـی انـواع کاغذهـای پوششدار)گلاسـه( و بدون پوشـش)مثل کاغـذ تحریـر و روزنامـه(...
زوایای پنهان بازار کاغذ؛ چند تأمل و چند راهکار/
کاغذ متولی ندارد
متولی کاغذ کیست؟ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؟ وزارت صنایع؟ یا وزارت بازرگانی؟ این روزها که در هفته کتاب و کتابخوانی به سر می بریم، مناسب است به این بهانه سری به بازار کاغذ بزنیم و مشکلات آن را بررسی کنیم،...
شرکتهای چاپ باید با استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزایش فروش خود اقدام کنند
بازاریابی های تلفنی دیگر موثر نیست.متیو پارکر،بنیان گذار روابط سودآور چاپ چنین می گوید:سه دلیل برای اینکه چرا شرکتهای چاپ باید با استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزایش فروش خود اقدام کنند،وجود دارد...
به بهانه درگذشت خواننده پاپ ایران؛ مرتضی پاشایی
زندگی با چاپ آغاز میشود و با چاپ، تمام!
سرنوشت همه ما این است، یک زمانی در نخستین روز زندگی شناسنامهای برایمان چاپ میشود و یک روز هم مثل مرتضی پاشایی دنیا برایمان تمام میشود و آگهی را با اسم و عکسمان چاپ میکنند. این حقیقت زندگی است اما...
صاحبان چاپخانه از یک شرکت کانادایی چه یاد می گیرند؟
اصلی ترین راه رسیدن به موفقیت گوش دادن به صدای مشتری است.
شاید قدیمیترین رساله عملیه چاپی!
ابتدا چاپ سربی در ایران آمد بعد چاپ سنگی. اگر این حرف درست باشد، ما خیلی بدشانس بودهایم که چاپ سربی به این خوبی را کنار گذاشته به سراغ چاپ سنگی رفتیم. البته آن چاپ چون حروفچینی نداشت راحتتر بود، اما...
بقای تعاونیهای بزرگ کشور و چهار پیشنهاد
تعاونیها باید به سمت بازارهای مالی به عنوان تجربهای موفق در تمام دنیا بروند. ازجمله به بورس وارد شوند. در حال حاضر هیچ سهمی از بازار بورس کشور در اختیار تعاونیها نیست و این واحدها نتوانستهاند از این...
چرا بزرگان صنف به اتحادیهها نمیروند؟
اتفاقات هفته گذشته اتحادیه چاپخانهداران تهران که منجر به خروج رئیس و نایبرئیس این اتحادیه از گردونۀ تصمیمگیری صنفی شد، پرسشهایی را درمیان اهالی صنعت چاپ پدید آورده است. ازا ین جمله که چرا در میان...
نداشتن استراتژی در صنعت چاپ
با توجه به اهمیت صنعت چاپ در دنیای امروز صنعت چاپ پایه و اساس توسعه فرهنگی و اقتصادی است و تاثیر آن در پیشرفت کشور و نقش آن در تولید بر کسی پوشیده نیست به همین دلیل باید به عنوان یکی از محورهای توسعه مورد...
صفحه 19 از 21
اول
قبلی
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
بعدی
آخرین اخبار
پربیننده ترین
جایگاه کتابخوانی و کتابفروشی سوئد/صنعت نشری در رتبه چهارم اروپا
فروش کتاب در آلمان 1.9 درصد کاهش یافت
کتاب ۸۴ درصد گران شد/ کاهش شمارگان در اردیبهشت
گرانفروشی 4 برابری کتاب با پوشاندن قیمت آن
کار عجیب یک کتابفروشی برای تبلیغ کتابخوانی
ادبیات کودک و نوجوان سردمدار تیراژ در حوزه نشر
ماجرای تیراژ ۷۰۰تایی کتابها در تهران
۱۸ دقیقه در هفته کتاب می خوانیم
آرشیو خبرها