English
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
صفحه اصلی
اخبار داخلی
علمی،فناوری
رویدادها
آموزش
درباره ما
ارتباط با ما
پیوندها
آگهی
آرشیو
Rss
یادداشت
نمایشگاه کتاب 1401 فرصتی برای یک جراحی بزرگ
متون اصلی فلسفه را نخوانیم!
چطور نوجوانها کتابخوان میشوند؟
گفتگو
مدیران نشر، ترجمه را روی سرشان میگذارند، اما تألیف مشابه را رد میکنند...
نویسنده تا غم نان دارد، نمیتواند اثر خوب تألیف کند
علت برتری ترجمهها، کمکاری نویسندگان کودک و نوجوان ایران نیست
تحلیل
نمایشگاهیبا فروشکمتر | نگاهی به آمارهای فروش سیوسومین نمایشگاه کتاب...
چرا کرونا در اروپا موجب «انفجار مصرف محتوا» شد اما در ایران نه؟
آیا مافیای نشر فقط یک سوءتفاهم است؟
نظرسنجی
یادداشت
صفحه 18 از 21
اول
قبلی
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
بعدی
برای هدایت تجارت خود به تکنولوژی هوشمند بیاندیشید.
فن آوری های مانند QR، AR و NFCموقعیت چاپ را در جهان ارتباطات به تکاپو واداشت.
چگونه کنفرانس مطبوعاتی برگزارکنیم؟
در جلسات توجیهی مطبوعات، شرکت ها باید متوجه چند نکته باشند.
سه روش برای افزایش انگیزه کارکنان در محیط کار
انگیزش بخشیدن به کارکنان آسانتر از آن است که یک چالش تلقی شود. برای انگیزش بخشیدن به کارکنان، کاری کنید که آنها هر روز برای سرکارآمدن و گذراندن روز خود با شما و یکدیگر هیجان زده باشند. در این راستا کافی...
دگرگونی بازاریابی مستقیم مبتنی بر چاپ
بازاریابی مستقیم شکلی از تبلیغات است که به سازمانهای تجاری و غیرانتفاعی این امکان را می دهد که با مشتریان و مخاطبان خود از طریق طیف وسیعی از رسانه ها از جمله تبلیغات بر روی وبسایت ها، تراکتهای تبلیغاتی،...
مدیران فروش چاپخانه هابدانند/
هدف شما از بازاریابی تلفنی چیست؟
قبل ازاینکه تلفن را بردارید و تماس بگیرید سه نکته را باید بدانید: اگر من فقط بخواهم به مدیران بازاریابی وفروش چاپحانه ها یک چیز را یاد بدهم، آن مهارتی است که قبل ازبرقراری یک تماس تلفنی باید داشته باشند. ...
بسته بندیهای صادراتی، فرصت یا تهدید
صنعت شیرینی و شكلات ایران به عنوان یك صنعت ارز آور سهم عمده ای در درآمد ناشی از صادرات غیر نفتی ایران دارد. صنعتی كه گفته میشود، میتواند قبل از صنعت خودرو ارزآوری مناسبی را برای كشور به همراه داشته باشد....
سه قانون بازاریابی محتوا برای چاپخانه داران حرفه ای
یک خریدار چاپ کهنه کار در مقاله ای بیان می کند که چگونه چاپخانه داران می توانند با استفاده ی بهینه از مطالب مشتریان خود را درگیر کنند.
چرا سیاست کاهش قیمت در چاپ با شکست روبرو شد.
سه دلیل برای اینکه چرا تخفیف وکاهش قیمت دیگر کارایی ندارد.
تیم فوتبال صنعت چاپ ایران؛ ناجی ماست
این روزها همه جا کریخوانیهای داربی را شاهد هستیم، پرسپولیسیهایی که بعد از چندین بازی موفق به پیروزی شدند و استقلالیهایی که با توجه به دومین باخت در مقابل پرسپولیس 10 نفره به امتیازهای خود مینازند...
درسی برای صاحبان چابخانه/
کاشت بذر فروش
بیل فارکو هارسون مدرس فروش و بازاریابی برای چاپ، بسته بندی، چاپ و نشر نقل می کند:
صفحه 18 از 21
اول
قبلی
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
بعدی
آخرین اخبار
پربیننده ترین
جایگاه کتابخوانی و کتابفروشی سوئد/صنعت نشری در رتبه چهارم اروپا
فروش کتاب در آلمان 1.9 درصد کاهش یافت
کتاب ۸۴ درصد گران شد/ کاهش شمارگان در اردیبهشت
گرانفروشی 4 برابری کتاب با پوشاندن قیمت آن
کار عجیب یک کتابفروشی برای تبلیغ کتابخوانی
ادبیات کودک و نوجوان سردمدار تیراژ در حوزه نشر
ماجرای تیراژ ۷۰۰تایی کتابها در تهران
۱۸ دقیقه در هفته کتاب می خوانیم
آرشیو خبرها